Παρασκευή 5 Απριλίου 2013

παμε για παγωτό???

 
 
Δεν πάει άλλο , τα κιλά μου τραβάνε την ανηφόρα, δεν τολμώ να ανέβω στη ζυγαριά. Πρέπει να αρχίσω επειγόντως δίαιτα.΄Κυρίως για οικονομικούς λόγους. Έχω μια ντουλάπα ρούχα και δεν μου κάνει σχεδόν τίποτα. Καιρός λοιπόν να ξαναμπώ στα ρούχα μου, να μου κουμπώνουν τα παντελόνια μου και κυρίως να ανέβει η ψυχολογία μου. Όταν αρχίζω δίαιτα το μυαλό μου πάει συνέχεια σε συνταγές, μεζέδες, γλυκά, παγωτά και κάθε τι που δεν επιτρέπεται ούτε να σκέφτομαι. Σήμερα πεθύμησα παγωτό, δεν τόλμησα να φτιάξω, αλλά κανείς δεν μου απαγορεύει τουλάχιστον να διαβάζω τις ωραίες μου συνταγές και να τις φαντάζομαι. Και επειδή εγώ μοιράζομαι ότι μου αρέσει με τους φίλους μου σας γράφω λοιπόν δύο  συνταγές από τα καλύτερά μου παγωτά. Πάρτε χαρτί και μολύβι ή κάντε copy-paste και φτιάξτε τις. Αν σας αρέσουν πείτε μου να σας γράψω και άλλες.
 
1η συνταγή
5 αυγά
1 φλιτζάνι ζάχαρη
2 βανίλιες
1 φλιτζάνι ζάχαρη άχνη/ εγώ βάζω μισό φλιτζάνι συνήθως
1 κουτί σαντιγί 500 γραμμάρια
10 μπισκότα πτι μπερ
κουβερτούρα τριμμένη
1ο βήμα Κτυπάμε τους κρόκους με την ζάχαρη και τις βανίλιες πολύ καλά να ασπρίσει το μείγμα.
2ο βήμα Κτυπάμε τα ασπράδια με την άχνη
3ο βήμα Κτυπάμε την σαντιγί
4ο βήμα Θρυμματίζουμε τα μπισκότα με τα χέρια σε μικρά κομματάκια και τρίβουμε την κουβερτούρα στον τρίφτη του κρεμμυδιού.
Κατόπιν τα ανακατεύουμε όλα μαζί με μια κουτάλα και βάζουμε το παγωτό στο ψυγείο να παγώσει.
 
2η συνταγή χωρίς αυγά
1 ζαχαρούχο γάλα κατά προτίμηση καραμελωμένο.
1 κουτί σαντιγί 500 γραμμαρίων
1 πακέτο μπισκότα κανέλας ή Digestive   τριμένα πολύ ψιλά σαν γαλέτα / αν θέλετε βάζετε και σοκολάτα κουβερτούρα.


Να σας πω ένα μυστικό για το ζαχαρούχο που το κάνω καραμέλα και δίνει ωραιότερη γεύση στο παγωτό.  Βάζω σε μια κατσαρόλα νερό βυθίζω τα κουτιά με το ζαχαρούχο γάλα και τα βράζω για τρεις ώρες. Προσέχω πάντα το νερό να σκεπάζει τα κουτιά κατά την διάρκεια του βρασίματος. Ανοίγουμε το κουτί αφού έχει κρυώσει.
Βράζω όσα κουτιά χωράει η κατσαρόλα μου, για να τα έχω έτοιμα όταν τα χρειαστώ. Δεν παθαίνουν τίποτα κρατάνε και ένα χρόνο κλειστά εκτός ψυγείου.
 
Καραμελώστε και λίγα ψημένα και σπασμένα αμυγδαλάκια και το παγωτάκι έτοιμο.
 
Φωτογραφίες δεν σας έχω γιατί όπως είπα και πιο πάνω δεν τα έφτιαξα σήμερα,  απλώς χάζεψα τις συνταγές.
 

68 σχόλια:

  1. Kαλησπέρα Μαρία μου!
    Αχ,και εγω έτσι παιδεύομαι με μερικά κιλάκια που θέλω να χάσω εν όψη καλοκαιριού αλλά λατρεύω τα καλομαγειρεμένα φαγητά και σπιτικά γλυκάκια..Τι να κάνουμε;
    Η συνταγή φαίνεται λαχταριστή..Το κόλπο με το ζαχαρούχο το κάνω και εγω όταν φτιάχνω μπανόφι!!
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μιά φορά ξεκίνησα να κάνω μπανόφι και επειδή βιαζόμουνα και δεν προλάβαινα να στήσω το γλυκό, ανακάτεψα όλα τα υλικά για το γλυκό και το έκανα παγωτό. Τέλειο έγινε. Βεβαια παρέλειψα τις μπανάνες.
      καλό βράδυ

      Διαγραφή
  2. Εχω να πω πως η συνταγή είναι σούπερ πεντανόστιμη στους φίλους σου εδώ Μαρία μου που θέλουν να τη δοκιμάσουν!
    Και φυσικά θα συμφωνήσω πως κι εγώ το ίδιο παθαίνω, όποτε κάνω δίαιτα. Θυμάμαι και κάνω όλα τα απαγορευμένα!. Όλες τις λιχουδιές και όλα τα βασανιστήρια που μπορώ να επινοήσω για τη λιγούρα μου...
    Καληνύχτα και καλή συνέχεια στη δίαιτά σου/μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην το κάνεις. Θα το φτιάξω και θα στο φέρω έτοιμο. Ετσι για να πω ότι έφτιαξα παγωτό. Εχω και καραμέλα έτοιμη.
      καλό ξημέρωμα

      Διαγραφή
  3. πολύ καλές οι συνταγές σου...τις αντέγραψα.....έτσι και αλλιώς εγω δεν πρόκειται να τα χάσω..τα κιλά μου.....άλλα χάνω....χαχαχα να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άλλα χάνουμε όλοι μας και δεν το θέλουμε. Κιλά είναι δύσκολο να χάσουμε που το θέλουμε κιόλας.
      φιλιά

      Διαγραφή
  4. Αχ, αυτά τα κιλά!!! Κι εγώ πρέπει να χάσω και μάλιστα πολλά!!!!! Τρελλαίνομαι όμως για σπιτικό παγωτό. Αποφεύγω τις συνταγές με πολλά αυγά και έτσι έχω καταλήξει στην δεύτερη που μας δίνεις. Δεν το έχω κάνει όμως με καραμέλλα, άν και γνώριζα πως να φτιάξω καραμέλλα από το ζαχαρούχο. Τώρα που μας το είπες, θα το φτιάξω σίγουρα!!!!
    Φιλάκια πολλά, Μαρία μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή επιτυχία Μαριάννα μου, είναι εύκολο, θα σου αρέσει.
      φιλιά και καλό Σ/Κ

      Διαγραφή
  5. Μαρία μου , έρχεται καλοκαίρι ,τα κιλά δεν πρόκειται να χαθούν , αντίθετα προστίθενται .. ( δεν ξέρω να σου πω την αλήθεια πως ... ,το ερευνώ ακόμη )και δεν με νοιάζει γι αυτό κρατώ τις συνταγές σου ,να δροσίζομαι τις ζεστές μέρες του καλοκαιριού !
    Τα διδυμάκια τι κάνουν ??? Φαντάζομαι πως θα μεγάλωσαν !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω λοιπόν το καλοκαίρι αδυνατίζω. Πάω βλέπεις στη θάλασσα κάθε μέρα και δεν τρώω τίποτα μέχρι το απόγευμα.
      Τα μωρά μας είναι πολύ καλά, άρχισαν να τρώνε και τροφές εκτός θηλασμού.
      φιλιά πολλά Ολυμπία μου
      καλό Σ/Κ

      Διαγραφή
  6. Αχ Μαρία μου μας κάνεις τρελλή ζημιά.. έτσι?? χα χα χα..
    Και από τι είδα από τα παραπάνω σχόλια πρέπει να είναι και φοβερό...
    Ζημίτσες, ζημίτσες αλλά δεν μπορώ να αντισταθώ..
    θα το φτιάξω, θα το φάω και θα πω και ευχαριστώ.. χα χα..
    Φιλάκια πολλά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα μου άρεσε η ρίμα ζημίτσες, ζημίτσες αλλά δεν μπορώ να αντισταθώ......
      εσύ να αντισταθείς αν δεν σε παίρνει. Κάντο για τους δικούς σου θα σου πουν ευχαριστώ
      φιλιά πολλά καλό Σ/Κ

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα Μαρία μου!!Πολύ όμορφες οι παγωτοσυνταγές σου!!Θά δοκιμάσω τήν δεύερη χωρίς τά αυγα!!Μέ τόν ίδιο τρόπο φτιάχνω τήν καραμέλα όταν κάνω τό μπανόφι!!Οσο γιά τά παραπανίσια κιλά,μέ τό πού θά αρχίσουμε τά μπάνια βλέπω νά τά χανούμε!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!!!!!

      Διαγραφή
    3. Μακάρι Δημητρούλα μου να τα χάσουμε γιατί με βλέπω να κυκλοφορώ με χιτώνα το καλοκαίρι, σε ερημικές παραλίες.
      φιλιά

      Διαγραφή
  7. έτσι, να στρώνει η κορμάρα!
    γιατί είναι γνωστό τα παγωτά, δεν παχαίνουν!!!
    αχ βρε μαρία, τορπιλίζεις τη δίαιτά μου και με σκοτώνεις...

    καλό σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτι έχει πάρει το αυτί μου ότι τα παγωτά δεν παχαίνουν, όπως και οι σοκολάτες και τα σιροπιαστά που τρελαίνομαι.
      Αν είναι σίγουρο πες το μου, να μην ζορίζομαι με δίαιτες και σαχλαμάρες.
      φιλιά Ρία μου.

      Διαγραφή
  8. Μοιάζει πολύ εύκολο Μαρία μου και πολύ νόστιμο!
    Δεν έχω επιχειρήσει ποτέ να κάνω, αλλά το καλοκαίρι με τα παιδιά, θα το κάνω!
    Σ ευχαριστώ γεια στα χεράκια σου!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εύκολο είναι και νόστιμο. Τα παιδιά θα ξετρελαθούν να είσαι σίγουρη.
      φιλιά Μάγδα μου

      ΥΣ σήμερα είχα λίγο χρόνο και ηρθα απο σένα, ταξίδεψα μαζύ σου, στην Χαλκιδική, στο Παρίσι και ξαναθυμήθηκα το δικό μας οδοιπορικό στην Κ.Ιταλία και στην Σικελία. Μάγδα μου υπέροχες φωτογραφίες.Μπράβο.

      Διαγραφή
  9. βρε Μαρακι δεν είπαμε κάνουμε δίαιτα !!!!!!!!!!!!κάτι άλλο δεν έχεις να χαζέψεις; θα καταστραφούμε όλοι μαζί ;;; χαχαχα φιλάκια και κλείστα βρε τα κιτάπια σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο πεινασμένος καρβέλια ονειρεύεται. Δεν το έχεις ακούσει αυτό??
      Τι να κάνω η καυμένη οφθαλμόλουτρο με παγωτό.
      φιλιά

      Διαγραφή
  10. Ευχαριστούμε για τις συνταγές... Κι εγώ έχω κιλάκια για χάσιμο, αλλά αν δεν το καταφέρω, ε, δεν πειράζει, δε θα πεθάνουμε κιόλας!! Το παγωτό σου πάντως θα το δοκιμάσω κάποια στιγμή. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω πάντως θα το φτιάξω γιατί πεθυμησα παγωτό. και δεν έχω λίγα κιλάκια για χάσιμο έχω πολλά κιλάκια για χάσιμο.
      φιλιά

      Διαγραφή
  11. Βρε Μαρία, τώρα που άνοιξε ο καιρός μιλάς για παγωτά;;; :))) Πάντως, έχω να δηλώσω ότι η φύση είναι πολύ άδικη με εμάς τις γυναίκες. Ο άντρας μου τρώει τον άπακο και είναι στυλάκι όπως όταν γνωριστήκαμε, εγώ αέρα αναπνέω και παχαίνω!! ουφ... :(((
    Τις συνταγές πάντως τις κρατάω για καλό και για κακό :)) Καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και ο δικός μου το ίδιο. Το ίδιο και ο πατέρας μου. Και εγώ μέχρι τα 35 μου χρόνια δεν ήξερα τι σημαίνει να παχαίνεις ούτε τι είναι δίαιτα. Μετά όμως με τα χρόνια τα κατάλαβα πολύ καλά και τα κιλά και την δυσκολία να τα χάσεις.
      φιλιά Ευα μου

      Διαγραφή
  12. Ωραίες οι συνταγές σου για παγωτά.Έχω και εγώ τα κιλάκια μου. Θα κρατήσω όμως τις συνταγές σου καλοκαιράκι έρχεται θα χρειαστούν. Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σύντομα θα γράψω και άλλες. Οπως καταλαβαίνεις είμαι φανατική του παγωτού και συλλέκτης συνταγών.
      φιλιά

      Διαγραφή
  13. Παγωτό αγαπώ. Πεθαίνω γι'αυτό. Ότι δίαιτα και να κάνω στο παγωτό δεν μπορώ να αντισταθώ!!!
    Σημειώνω συνταγές σου. Η πρώτη γράφεις βάζουμε ψυγείο να παγώσει. Εννοείς κατάψυξη;
    Τη δεύτερη τη φτιάχνω και εγώ αλλά βάζουμε τριμμένα oreos ή γεμιστά σοκολάτας που αρέσουν στα παιδιά αλλά και σε μας φυσικά.
    Καλώς βρεθήκαμε Μαρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Δήμητρα στην κατάψυξη το βάζουμε το παγωτάκι. Εγω τα μπισκοτα oreos τα αποφεύγω, έχω ακούσει διάφορα και ετσι δεν τα εμπιστεύομαι πιά. Πάντως με τα συνηθισμένα γεμιστά πρέπει να γίνεται ωραίο το παγωτάκι. Θα το δοκιμάσω την επομενη φορά.
      Θα τα λέμε κορίτσι μου καλώς βρεθήκαμε.

      Διαγραφή
    2. Αμάν. Δεν είχα ακούσει για τα oreos. Οχι οτι τρωμε συχνά ευτυχώς. Μόνο σε κανά γλυκό ή παγωτό τα χρησιμοποιώ. Προσπαθώ να μην τρώνε όσο γίνεται τέτοιες σαβουρίτσες.
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  14. Σιγά!!!!!! μιλάει και η Γιούλα για κιλά!!!Ειναι πολύ λεπτή δεν μπορεί να πάχυνε στους 3 τελευταίους μήνες που εχω να την δω!!!Εγώ να δεις κιλά ,δεν αναγνωρίζω τον εαυτό μου για την φοβερή όρεξη ,είμαι απαράδεκτη και όσο σκέπτομαι ότι απο παιδί δεν με φωνάζανε με το όνομα μου αλλά πάντα άκουγα ενα * έλα μάσα, κάταπινε* και ενα ατελείωτο κυνηγητό με το μουρουνέλαιο και τον χυμό πορτοκαλιού....Είμαι απελπισμένη και συ βρε Μαρία κάνεις αναρτήσεις με συνταγές ...... με δίαιτες έπρεπε!!!(ευτυχώς το παγωτό δεν με συγκινεί καθόλου)Φιλάκια πολλά και χαρούμενη Κυριακή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφη μου λες και περιγράφεις εμενα. Οταν φύσαγε ο πατέρας μου αστειεύοταν λέγοντας οτι θα με πάρει ο αέρας και να μην βγώ έξω. Ε ρε μουρουνέλαιο που είχα καταπιεί με την φέτα του πορτοκαλιού με κυνηγούσανε. Και τώρα ασε φιλενάδα πολλά κιλά έχω πάρει μα πολλά σου λέω.
      Αλλά για ένα παγωτάκι πεθαίνω.
      καλό ξημέρωμα κορίτσι μου

      Διαγραφή
  15. Φάτε μάτια ψάρια .....που λένε.
    Μου αρέσει που είσαι εγκρατής!!!!!
    Εμείς τι σου φταίμε όμως ; Δεν έχουμε τις αντοχές και την εγκράτειά σου και μας βάζεις σε πειρασμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα η εγκράτεια προσωποιημένη είμαι πως!!!! Η λαιμαργία μου έχει κτυπήσει κόκκινο, προσπαθώ όμως να κρατηθώ.
      Γιά πόσο βέβαια δεν ξέρω.......
      φιλιά

      Διαγραφή
  16. To δεύτερο παγωτό σου θα το δοκιμάσω...
    Το πρώτο έχει αυγά ωμά και δυστυχώς εγώ έχω θέμα με τα ωμά αυγά.
    Και ακόμη και σε ζαχαροπλαστείο μου έχει συμβεί να μου μυρίσουν τα αυγά στο παγωτό και να μην μπορώ να το φάω.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα αυγά θέλουν πολύ πολύ καλό κτύπημα με την ζάχαρι, και αν ρίξεις και λίγο κονιάκ δεν μυρίζουν. Εκτός και εαν δεν είναι φρέσκα.
      Η δικιά σου συνταγή μου άρεσε και θα την κάνω, είναι εξίσου εύκολη.
      καλό βράδυ
      φιλιά

      Διαγραφή
  17. Εσύ χάζευες τις συνταγές κι είπες να χαζέψεις κι εμάς, ε??? Σα δε ντρεπού! :)


    Υ.Γ. Αν η ζυγαριά σου λέει "ένας-ένας παρακαλώ" τότε ... άλλαξε ζυγαριά χαχαχαχα

    Την καλημέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πα πα είσαι πολύ κακός τελικά!!!!! ακου ένας ένας στη ζυγαριά. Εσύ μην φάς παγωτό, εσύ θα χάσεις.
      φιλιά

      Διαγραφή
    2. Μα για καλό το είπα! :)

      Η ζυγαριά σου θα είναι προβληματική! Κι εγώ θα φτιάξω παγωτό και δεν θα σου πω αν είναι καταπληκτικό όπως ακούγεται, να μάθεις χαχαχα

      Διαγραφή
  18. Θα δοκιμάσω άμεσα και θα σου πω εντυπώσεις!
    Α, τέτοια κάνεις εσύ πονηρή; χαζεύεις συνταγές και μετά λες πως πρέπει να αδυνατίσεις; Πότε; πρίν τη λιγούρα ή μετά; αχαχαχα! (κι εγώ τα ίδια κάνω....)
    Φιλάκια πολλά! Καλή εβδομάδα!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βαγγελίτσα μου εσύ δεν νομίζω ότι έχεις αναγκη απο δίαιτες, και ένα παγωτάκι δεν θα σου προσθέσει τίποτε παρά μόνο ευχαρίστηση.
      φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  19. Μαράκι μου, στο παγωτό έχω αδυναμία, το ομολογώ η υπέρβαρη! Μόνο με τα ωμά αυγά έχω ένα θέμα, αλλά φρόντισες και για τη δεύτερη συνταγή που είναι κι εύκολη.
    Να σου πω, πολύ ανηφορίζουν και τα δικά μου κιλά, τόσο που γελάνε με τα αφόρετα πλέον ρούχα στη ντουλάπα... Μεγάλη πίκρα σου λέω...

    Καλή Κυριακή γλυκιά μου, πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι μου λες και συ Μαιρούλα μου. Εγω έχω ρούχα σε όλα τα νούμερα, μόνο για τα σημερινά μου κιλά δεν έχω τίποτα αλλά ούτε σκοπεύω να άγοράσω. Θα βολευτώ με κελεμπίες το καλοκαίρι αν δεν χάσω μερικά κιλά.
      Πως σου φαίνεται??
      φιλιά

      Διαγραφή
  20. Μου αρέσει κι εμένα το παγωτό,γι'αυτό θα δοκιμάσω τη δεύτερη συνταγή που δεν έχει αυγά. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγάλη αμαρτία τα παγωτά, σε ποιον δεν αρέσουν.
      οποια και να φτιάξεις καλή επιτυχία!!!!
      φιλιά

      Διαγραφή
  21. Αχ, μ' έπιασε μια λιγούρα άλλο πράμα!!!! Πώς αντέχεις Μαρία μου μόνο να διαβάζεις και να μην "εκτελείς" τις συνταγές σου;;;;; Ευχαριστούμε, η δεύτερη (πολλά τα αυγά στην πρώτη!) θα εκτελεστεί οπωσδήποτε!!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να την φτιάξεις Φιλία μου, σού προτείνω όμως να κάνεις καραμέλλα το ζαχαρούχο. Είναι πολύ πολύ γευστικότερο.
      φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  22. Τα λατρεύω τα παγωτά οι συνταγές σου κατοχυρώθηκαν για τις επόμενες μέρες.
    Το χειρουργείο μου'κανε ένα καλό έκλεισε το στομάχι μου και έχασα 4κιλάκια απο'δω και με τη νηστεία πιστεύω να μπαίνω άνετα στα καλοκαιρινά μου ρούχα!

    Πείσμα θέλει και δύναμη!

    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μωρε και πείσμα και δύναμη και υπομονή θέλει. Είδες όλοι για το καλοκαίρι ετοιμαζόμαστε.
      έυχομαι καλή ανάρρωση
      πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  23. Και δεν πάμε; μόνο που ο καιρός διαφωνεί και αντιστέκεται σθεναρά,αλλά να σου πω την αλήθεια εγω τον ξεγέλασα τις ποράλλες.
    Φιλάκια πολλά Μαράκι μου, καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλή βδομάδα Χαρά μου, δηλαδή πες μου τι έκανες και τον ξεγέλασες? ετσι για να τον ξεγελάσω και εγω. Εννοείς οτι έφαγες παγωτάκι? ε δεν πειράζει για ένα.
    φιλιά πολλά
    και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Είδα παγωτάκια και μπήκα!!! Και πως να αντισταθώ άλλωστε;; χιχι!
    Καλό κουράγιο εσύ με τη δίαιτα, Μαρία!!! Άσε σε εμάς τα παγωτάκια και να τραβάμε μετά τα μαλλιά μας, έρχεται και καλοκαίρι!! χαχα!
    Φιλιά!! Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιός μπορεί να αντισταθεί σε ένα ωραίο παγωτάκι? Εγω πάντως θα προσπαθήσω.
      φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  26. Πολύ δελεαστικές οι συνταγές σου Μαρία αλλά κι εγώ πρέπει ν' αρχίσω δίαιτα γιατί έρχεται καλοκαίρι,οπότε καλύτερα μόνο να τα κοιτάμε, αν και εγώ προσωπικά δεν αντιστέκομαι σε γλυκούς πειρασμούς!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Λοιπόν εγώ άρχισα την δίαιτά μου, και προς το παρόν αντιστέκομαι. Γιά πόσο δεν ξέρω τίποτα.....χαχα
    φιλιά Ρένα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Εσύ το έριξες στην δίαιτα,και εμάς μας έριξες στην....ακολασία του παγωτού!
    Αυτό είναι.....ανφέρ,maria μου!
    Φιλούρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πω πω με κατάλαβες οτι σας ρίχνω σε ακολασίες. Η αμαρτία δικιά μου Χριστινάκι.
      φιλιά

      Διαγραφή
  29. Αγαπημένο μου Μαράκι
    Ήρθα να σου πω μία ζεστή καλημέρα, να σου πω πως χαίρομαι πολύ που σε ταξιδεύω σε μέρη γνωστά και άγνωστα και να σου ευχηθώ ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Μάγδα μου, η χαρά είναι δική μου που έρχομαι μαζί σου στα ταξίδια σου.
      φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  30. Καλό κουράγιο με τη δίαιτα!Ούτε κι εγω μπορώ να φάω παγωτό λόγω του κλεισμένου λαιμού απο μια ίωση μα είδα τις συνταγές σου και το λαχτάρισα!Μόλις μπορέσω θα φτιάξω τη δεύτερη!Πάντως φαίνονται και οι δύο υπέροχες!Ευχαριστούμε!Φιλάκια πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενταξει Σπυριδούλα μου, σε λίγες μέρες θα είσαι καλά και το καλοκαίρι μπροστά μας για παγωτάκια και ότι άλλο λαχαρίσουμε.
      πολλά φιλάκια

      Διαγραφή
  31. μμμμ...μούρλια!!!!Ας πάει η δίαιτα στη ευχή-))
    Χωρίς αυγά(τη δεύτερη) προτιμώ και εγώ-)))

    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια μικρή παρασπονδία δεν πειράζει, αρκεί να μην γίνεται συστηματικά.
      φιλάκια Χριστινάκι

      Διαγραφή
  32. ωραιο το blog σου!!!
    Καλως σε βρηκα..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες, εγώ σε ξέρω και σε παρακολουθώ πολύ καιρό. Ηρθε η ώρα λοιπόν να συναντηθούμε.
      φιλιά

      Διαγραφή
  33. Εδώ είμαι πάλι, μη μου στεναχωριέσαι... θα με βρείς στη νέα διεύθυνση: http://evasbits.blogspot.com
    Σε φιλώ γλυκά και συγχώρα με...

    Βαγγελίτσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντε επειδή είσαι εσύ σε συγχωρώ.
      φιλιά πολλά Βαγγελίτσα μου

      Διαγραφή
  34. Καλημέρα Μαράκι μου
    Χαίρομαι που σου άρεσε η βόλτα και σ ευχαριστώ για τα κολακευτικά λόγια σου!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. μαρακι θα τιμησω την συνταγή χωρίς τα αυγα..αλλα αυτό το ζαχαρουχο είναι τίγκα στις θερμίδες ρε παιδι μου..βαλθηκες να μας παχύνεις..καλοκαιρακι ερχεται!να σαι καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή