Τετάρτη 2 Μαΐου 2012

σπιτικο λεμοντσέλο και λεμονάδα

Μετά την φωτογραφικη παρουσίαση του λεμοντσέλο μου απο την φίλη μου Georgina,
θα σας περιγράψω την  συνταγή που είναι εύκολη και  γρήγορη.

Λεμοντσέλο
Υλικα που θα χρειαστείτε
8 λεμόνια 
1 λίτρο βότκα (εγώ αγοράζω την πιο φτηνή)

για το σιρόπι
1.200 γραμ.νερό
700 γραμ.ζάχαρι
θα προσέξετε τα λεμόνια να μην είναι κερωμένα, αν είναι θα τα σαπουνίσετε πολύ καλά.
Θα καθαρίσετε τα λεμόνια και τις φλούδες  θα τις βάλετε σε ένα βάζο με τη βότκα. Θα το ξεχάσετε για μιά βδομάδα σε σκιερό μέρος.



οταν περάσει η βδομάδα θα σουρώσετε τη βότκα  απο τις λεμονόφλουδες Θα ετοιμάσετε το σιρόπι (3 λεπτά βράσιμο) και όταν κρυώσει θα το ανακατέψετε με τη βότκα και το λεμοντσέλο είναι έτοιμο.

Λεμονάδα

και επειδή δεν πετάμε τίποτα, θα στύψετε τα λεμόνια, θα τα σουρώσετε πολύ καλά και θα μετρήσετε 3 ποτήρια χυμό λεμονιού.
θα ετοιμάσετε ένα σιρόπι με
1 κιλό ζάχαρι
ξύσμα απο 2 λεμόνια
1 ποτήρι νερό
θα το βράσετε να δέσει και αφού κρυώσει λίγο θα το ανακατέψετε με το χυμό των λεμονιών. Και έτοιμη η  συμπυκνωμένη λεμονάδα μας.
Φυλάγεται  στο ψυγείο και διατηρείται 1 χρόνο.
Προταση σερβιρίσματος
δυο δάκτυλα λεμονάδα στο ποτήρι και συμπληρώνετε με σόδα.
ειναι το καλύτερο καλοκαιρινο δροσιστικό αναψυκτικό.






44 σχόλια:

  1. και εμενα με κερνουν λεμοντσελο...λεμοναδα φτιαχνω και συμπληρωνω με νερο,δεν ειχα σκεφτει τη σοδα!θα το δοκιμασω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημέρα Νάσια μου, τώρα ξέρεις τη συνταγή, φτιάξτη να κερνάς και σύ
      φιλιά

      Διαγραφή
  2. Τη ..δροσιά του νάχεις Μαρία μου , υπέροχη δροσιστική πρόταση για τη ζέστη που μας ήρθε απότομα.
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά η λεμοναδα με τη σοδα είναι δροσιστική και ξεδιψαστική πρόταση.
      σε φιλώ

      Διαγραφή
  3. Στην υγειά μας.....
    Θα το φτιάξω ....προτιμώ την λεμονάδα...δεν πλησιάζω αλκοολ...
    Φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ελα ρε φιλενάδα και τι θα σε κεράσω ΄να χωνέψεις όταν έρθεις για φαγοπότι?
      φιλιά

      Διαγραφή
  4. Mαρία σούπερ! Μου αρέσει και το λιμοντσέλο και η λεμονάδα πολύ! Θα τα φτιάξω και τα δύο. Ειδικά μετά από ένα καλό φαγοπότι το λιμοντσέλο είναι ό,τι πρέπει! Σε ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και για να μην χάσω την συνταγή, μόλις το έκανα pin στο Pinterest!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωωωωω! Εδώ είμαστε. Δυο σε ένα!
    Φυλάσσεται για τα περαιτέρω...:)

    Καληνύχτα Μαρία μου.
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και μ'αρέσουνε και τα δύο πολύυυυυυ!
    Είναι ότι πρέπει για βραδάκι στο μπαλκόνι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εμένα μου΄αρέσουν, Βέρα μου, το καλοκαίρι βέβαια η λέμονάδα είναι ότι πρέπει.
      και στα παιδιά κάνει καλό όχι με σόδα, με νεράκι.
      σε φιλώ

      Διαγραφή
  8. Μαράκι
    τώρα που τα λεμόνια μας είναι στα πάνω τους θα κάνω και τα δυό και θα πίνω στην υγειά σου. Ειδικά το λιμοντσέλλο μ αρέσει πολύ και είναι και ιδιαίτερα χωνευτικό.
    Φιλάκια πολλά Μαγιάτικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τις κάνεις Χαρούλα μου, τα σπιτικά ποτά, λικέρ κλπ
      είναι η παράδοση μας και ο πολιτισμός μας.
      σε φιλώ

      Διαγραφή
  9. μαρακι μοσχομυριζουν λεμονακι οι συνταγες σου!
    θα τις κανω σιγουρα και τις δυο..φανταζομαι να λεω θελετε να σας τραταρω μια χειροποιητη λεμοναδα?θα βαζω και παγακια και χρωματιστα καλαμακια!τελεια, χιλια ευχαριστω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θωμίτσα, σίγουρα θα έχεις πολύ πελατεία, με την περιποίηση που θα κάνεις στη λεμοναδίτσα.
      ΄πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα!Υπέροχες και οι δύο συνταγές!Δροσιστικές και τέλειες για αυτή την εποχή!Να είσαι καλά!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σπυριδούλα μου, ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια
      σε φιλώ

      Διαγραφή
  11. Στην υγειά σου φιλενάδα γενναιόδωρη! 'Ετσι να διακινείται η νοστιμιά! Σε φιλώ πολύ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. στην υγειά μας Γιωργίτσα μου. Διακίνηση νοστιμιάς μ΄αρεσε
      αυτό.
      σε φιλώ

      Διαγραφή
  12. Εμένα που μου αρέσουν ιδιαίτερα τα ξινά!!! Γεια στα χέρια σου! Θα τα κάνω οπωσδήποτε! Φιλιά (γλυκά όχι ξινά)!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γλυκά φιλιά και απο μένα. καλή επιτυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ξετρελλάθηκα με το όνομα του μπλοκόσπιτου σου..σοκακτσού..κάτι από μένα θυμίζει!!Καλώς σε βρήκα γλυκιά μου, όσο για το Λεμοντσέλο..αγαπημενο σφηνάκι , το κάνω κάθε χρόνο γιατί αρέσει στη κόρη μου.Σήμερα συγκεκριμένα της πήγα το λικέρ ρόδι που έφτιαξα επιτέλους και το έβαλα σε μπουκάλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καλώσήρθες αχτίδα μου,
    το λικέρ ρόδι είναι απο τα ωραιότερα. φτιάχνω κάθε χρόνο.
    χάρηκα πολύ που βρεθήκαμε, θα τα λέμε.
    καλό ξημέρωμα
    σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι ωραία ιδέα, και έχω ένα σωρό και δεν ξέρω τι να τα κάνω! Σπεύδω να φτιάξω λιμοντσέλλο! Καλό σ/κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή επιτυχία Εύα. καλό Σαββατοκύριακο να έχεις και σύ.
      σε φιλώ

      Διαγραφή
  17. Mαράκι σου χω ήδη έτοιμη την αγαπημένη σου φράση, πέρασε να την πάρεις, την ζωγράφισα για σένα , από Σάμο με καλή διάθεση και φιλική εκτίμηση !!
    Πίνω και την ωραία , δροσιστική λεμονάδα σου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έρχομαι αμέσως.
      Σ΄ευχαριστώ πολύ να είσαι καλά
      καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα
      σε φιλώ

      Διαγραφή
  18. polu oraies fainonte...k oi duo suntages...ax leo na tis dokimaso...pao na diavaso kai alles omorfes anartiseis sou!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. καλωσήρθες Μακρίνα, οι συνταγές είναι τόσο απλές και εύκολες που θα έχεις σίγουρη επιτυχία.
    θα τα λέμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλησπέρα!!!!
    Αγαπημένο μου το καλοκαίρι!!!!!
    Δροσερο και λεμονατο όσο πρέπει!!!
    Θα σημειώσω τη συνταγη σου!!!!
    Καλο βράδυ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή