Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

πέρασε κιόλας ένας μήνας


Θυμάστε το τραγουδάκι ''  Λιγο κρασί, λίγο θάλασσα  και τ΄αγόρι μου'' ε για μένα γράφτηκε!!! με το αγόρι στον πληθυντικό δηλαδή τα αγόρια μου.
Το καλοκαίρι καλά ξεκίνησε με θάλασσα, ήλιο, βιβλίο στην παραλία και λίγες δουλειές στο σπίτι. Και ξαφνικά με έπιασε μια μεγάλη επιθυμία να δω τα εγγόνια μου, που έγιναν μεγάλα παιδιά πιά, λεβέντες οκτώ μηνών. Και ναι έφυγα για Αγγλία επειγόντως, μου έλειψαν τα μωρά μας, και πήγα να τα δω και να τα φιλήσω.
Καλό το Skype δεν λέω αλλά δεν μπορείς να μυρίσεις , ούτε να αγκαλιάσεις μωρό μέσω εικόνας. Έλειψα λοιπόν λίγες μέρες, ίσα ίσα για να πάρω τη δόση μου, γιατί είχα πάθει ένα στερητικό σύνδρομο, αν μπορώ να το περιγράψω με λίγα λόγια.
Τα μωρά μας μεγαλώνουν, τρώνε τα πάντα, επικοινωνούν, γελάνε, κάθονται, δειλά δειλά προσπαθούν να μπουσουλίσουν και ομορφαίνουν. Μα τι όμορφα που είναι !!! (η χελώνα και το χελωνάκι της).
Άντε να σας πω και για τον καιρό.
Από εδώ έφυγα με καλοκαιρινά ρούχα και πέδιλα και όλα καλά για λίγες μέρες και ξαφνικά ενώ λιαζόμαστε σε ένα πάρκο άρχισε να ρίχνει χαλάζι. Αχ Ελλαδίτσα μου, η καλύτερη πατρίδα του κόσμου και ας χάσαμε την άνοιξη και το φθινόπωρο και ας μας καταστρέψανε (θου Κύριε φυλακήν τω  στόματί μου ) Μας έμεινε όμως ο χειμώνας, χειμώνας  και το καλοκαίρι , καλοκαίρι. Μη χειρότερα Θεέ μου, μέσα στο καλοκαίρι να ρίχνει χαλάζι!!!!!!!!
 
Πριν λίγες μέρες γύρισα, αλλά που καιρός για μπάνια, ούτε να βγω βόλτα στα φιλικά μου μπλογκ προλαβαίνω. Κάποια βράδια ξεκλέβω από τον ύπνο μου, και βγαίνω μπλογκότσαρκα αλλά πάλι έχω χάσει επεισόδια (αναρτήσεις) από πολλούς φίλους μου. Κάποιοι από εσάς είστε και πολύ παραγωγικοί και δεν σας προλαβαίνω χαχαχα.
Τώρα που λέτε, έχω αναλάβει το πρότζεκτ της βάφτισης των μικρών μας. Και τρέχω και δεν φτάνω.
Με ρίξανε στον ωκεανό και είπανε ¨'' κολύμπα τώρα''. 
Έχω γεμίσει το γραφείο μου με σημειωματάκια ''μην ξεχάσω'' και γράφω, σβήνω, κάτι θυμάμαι και ξαναγράφω.
Ελπίζω ότι θα τα καταφέρω.  Αν προλαβαίνω θα σας ενημερώνω  για την πρόοδο των εργασιών μου και τα βράδια θα σας επισκέπτομαι να μαθαίνω και τα δικά σας νέα.
 
Έχω και άλλο ευχάριστο νέο να σας πω. Ναι φάνηκα τυχερή και  κέρδισα στο giveaway της φίλης μας  Me Maria  απο  το http://mytripssonblog.blogspot.gr/  το βιβλίο της Γιαγιάς Αντιγόνης  '' Οι Αυγουστοι''  Ευχαριστώ πολύ Μαρία μου για την πολύ όμορφη έκπληξη που με περίμενε στην επιστροφή  από το ταξίδι μου.
 Όσοι   δεν    έχετε διαβάσει τους Αυγουστους, να τους διαβάσετε, εκτός που είναι πολύ ωραίο βιβλίο, νομίζω ότι πρέπει  υποστηρίζουμε τους φίλους μας. Τι στο καλό γειτονιά είμαστε.
 
Σας καληνυχτίζω και εύχομαι να έχετε έναν καλό μήνα και ένα καλό καλοκαίρι.
 
 

72 σχόλια:

  1. Α ρε γιαγιά Μαρία όλα τα προλαβαίνεις!! Και εγγόνια και blog και βάφτιση!! Φτου φτου..Όλα με το καλό να γίνουν!! πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασε Ελπίδα μου, μην λες μεγάλα λόγια, θα δείξει αν τα προλαβαίνω όλα. Στο τέλος ξυρίζουν τον γαμπρό όπως λέει και η παροιμία.
      φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  2. γι αυτό τα έχουν βάλει όλοι με την ελλαδίτσα. γιατί έχουμε την ωραιότερη χώρα με τον καλυτερο καιρό!
    ώστε μεγάλωσαν τα παλικάρια σου! εγιναν οκτώ μηνών...
    με το καλό η βάφτιση και περιμένουμε και φωτογραφίες.
    καλώς μας ήρθες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ξαναπές το,΄σκάνε απο την ζήλια τους. Ιδίως οι Γερμανοί χιχιχι που δεν χαίρομαι βέβαια που πνιγήκανε απο τις βροχές, αλλά μια κακία την βγάζω.
      φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  3. Καλώς ήρθες, μην αγχώνεσαι σιγά - σιγά όλα θα γίνουν! Καλό καλοκαίρι1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλως την Τζίνα. Τι όμορφο μπλογκ έχεις φιλενάδα μου. Υπέροχες κατασκευές, υπέροχες φωτογραφίες. Θα το σκαλίσω καλύτερα εν καιρώ.
      φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  4. Σούπερ-γιαγιά μου με το καλό και τα βαφτίσια!
    Όμορφη μέρα σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Χρυσούλα μου για τα καλά σου λόγια.
      και εσύ να περνάς καλά και καλό καλοκαίρι.
      φιλιά

      Διαγραφή
  5. Αχ αν δεν αγκαλιάσεις γίνεται; Ευχάριστες δουλειές ανέλαβες. Με το καλό! Όσο για τους Αύγουστους της Αντιγόνης μας, από τα αγαπημένα!!! Καλή σου μέρα και τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαράκι, αχ εσεις οι χρυσοχέρες, πόσο θα ήθελα να έχω λίγο απο τις ικανότητές σας και να τα καταφέρνω και εγώ λιγάκι.
      Γίνεται να πάρω λίγο απο τα ταλέντα σου??
      φιλιά

      Διαγραφή
  6. καλές προετοιμασίες σου εύχομαι. Αυτό με τη μυρωδιά, εν τόσο αλήθεια! Φιλάκια πολλά απο Λευκωσία :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κολονίτσα μου. Προσπαθώ η ταλαιπωρημένη να τα βγάλω πέρα. Για μένα θα είναι άθλος όλο αυτό. Αλλά για τα εγγόνια μου θα τα δώσω ολα. χιχι
      φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα!Με το καλό η βάφτιση και καλή συνέχεια στις προετοιμασίες!Φιλάκια πολλά και να περνάς υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σπυριδούλα μου, οι ευχές σου πιστεύω να με βοηθήσουν. Καλό καλοκαίρι και καλές δημιουργίες κορίτσι μου.
      φιλιά

      Διαγραφή
  8. Μαράκι μου καλώς ήρθες!
    Είχα απόλυτο δίκιο που έλεγα ότι τα μωράκια - αντράκια σας είναι πολύ τυχερά που έχουν τέτοια γιαγιά! Με το καλό η βάφτισή τους που είμαι σίγουρη ότι τα χεράκια και η αγάπη σου θα την κάνουν ονειρεμένη!
    Οι Αύγουστοι της Αντιγόνης μας θα σου κρατήσουν συντροφιά με αύρα θαλασσινή κι έντονες στιγμές.
    Οι ιστορίες ζωής που είναι γραμμένες από καρδιάς αγγίζουν και συγκινούν...

    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαιρούλα μου, είσαι τοσο πολύ καλή και η θετική σου σκέψη σίγουρα θα με βοηθήσει. Αχ πόσο ζηλεύω ολες αυτές τις φιλενάδες μας, που τα καταφέρνουν τόσο πολύ με τις χειροτεχνίες και τις κατασκευές.
      Οσο για τους Αυγουστους, τους έχω διαβάσει πριν καιρό μέσα σε ένα απόγευμα. Συντροφιά μου κρατάνε οι σκέψεις που τροφοδότησε το διήγημα της Αντιγόνης.
      Αντε και στα δικά σου. (ξέρεις εσύ)
      φιλιά

      Διαγραφή
  9. τώρα αρχίζουν τα ωραία για τους γονείς διδύμων χαχαχαχαχα
    για τις γιαγιάδες όλα ειναι υπέροχα !!!δοντάκια έβγαλαν;είναι φαγανούλικα;χαχαχα
    άντε στρώσου στις ετοιμασίες και άσε τις σοκατζου-βόλτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσυ έχεις πολύ περισσότερες πιθανότητες να γίνεις κάποτε με το καλό γιαγιά διδύμων. Και τότε να ζώ μόνο, να ακούω και να διαβάζω πως θα καμαρώνεις και σύ.
      Τι έγινε πότε επιστρέφεις στις υπέροχες αμουδιές της πατρίδας σου??
      φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  10. Στερητικό λέγεται, όπως το είπες :) χαζογιαγιά χιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εκεί που είσαι ήμουνα και εδώ που είμαι θα έρθεις.
      φιλιά

      Διαγραφή
  11. Ενίσταμαι!
    Μπορεί να έγινες γιαγιά, αλλά δε μοιάζεις με καμιά!
    Φιλούρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Έτσι εξηγείται η εξαφάνισή σου!
    Μην ανησυχείς...να περνάς καλά και δεν χανόμαστε!
    Σε χαίρομαι πολύ Μαρία μου! Μα πάρα πολύ!
    Μέσα σε όλα!
    Γλυκά σε φιλώ!
    Με πολλή εκτίμηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά που θα χαθούμε Αριστέα μου. Εδω είμαστε και θα τα λέμε, πιθανόν με κάποια διαλείμματα αλλά ποτέ δεν ξεχνιόμαστε.
      Καλά να περνάς και να απολαυσεις το καλοκαιράκι.
      σου στέλνω πολλά πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  13. Καλησπέρα! Με το καλό η βάφτιση και όλες οι ετοιμασίες! Να έχεις καλό μήνα και καλό καλοκαίρι, πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελλη μου ευχαριστώ για την συμπαράσταση.
      Να εχεις και συ καλό μήνα και καλό καλοκαίρι.
      φιλάκια

      Διαγραφή
  14. Ελπίζω να χόρτασες αγκαλιές και μυρωδιές!!
    Με το καλό και η βάπτιση!!
    Να είσαι καλά Μαρία μου..και πάντα τυχερή!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπορώ να πω οτι χόρτασα αλλά μιά μερίδα τρυφερότητας και μωρουδίλας την πήρα. Ευχαριστημένη γύρισα.
      και πάλι ευχαριστώ Μαράκι για όλα
      φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  15. Axxx αθάνατη ελληνίδα μάνα που όλα τα σφάζεις, όλα τα μαχαιρώνεις, όλα τα προλαβαίνεις...
    Σιγά μη μας φοβίσει το προτζεκτ μιας βάφτισης!
    Άντε με το καλό :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω τι μου λείπει για να είμαι η αθάνατη Ελληνίδα μάνα και γιαγιά ??
      Πρέπει να μάθω να ξεματιάζω και τότε θα συμπληρωθεί η εικόνα χεχεχεχε
      φιλάκια Τζίνα μου

      Διαγραφή
  16. Θέλω και εγώ να μυρίσω ! Τρελαίνομαι !
    Με το καλό οι προετοιμασίες για τα μωράκια, όλα καλά θα πάνε Μαρία μου,
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ευχαριστώ Σοφάκι, να είσαι καλά κορίτσι μου.Με τόση συμπαράσταση σίγουρα θα πάνε όλα καλά.
    φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σκέτο magazino η σημερινή ανάρτηση....λίγο απ'όλα...ταξίδια, μωρά, δελτίο καιρού Ευρώπης, πολιτική, project βάφτισης, δώρα βιβλία...τί να πω. Σε αισθάνομαι ευτυχή και πλήρη. Μακάρι να είμαστε κοντά να σε βοηθήσουμε στις προετοιμασίες. Αλλά με τη λαχτάρα που έχεις για τα διδυμάκια σου, είμαι σίγουρη ότι θα τα καταφέρεις μια χαρά. Καλή δύναμη και πολλά φιλιά Μαράκι μου...σ'αγαπώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αχ Ελενίτσα εσένα και μερικές άλλες μπλογκοφιλενάδες πολύ θα ήθελα να σας είχα κοντά μου να με βοηθήσετε με τις ιδέες σας και με τις ικανότητές σας.
    καλό βράδυ κορίτσι μου
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Έλα καλέ, μην αγχώνεσαι !!! Μια βάφτιση χρειάζεται έναν παπά, τα μωρά, τον νονό και το λάδι. Όλα αυτά περιτυλιγμένα με πολλή αγάπη και καλή καρδιά. Όλα τ' άλλα είναι φιοριτούρες. Απλά και όμορφα πράγματα για να το χαρείτε όλοι. Είμαι σίγουρη ότι θα τα ετοιμάσεις όλα τέλεια !!!

    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην Ελλάδα χρειάζονται και μπομπονιέρες και λαμπάδες και μαρτυρικά και λαδόπανα και και και.... Και επειδή γονείς και κουμπάροι ζουν στο εξωτερικό βρήκαν τη γιαγιά Μαρία και της ανάθεσαν αρμοδιότητες.
      φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  21. Εσύ δεν είσαι γιαγιά.
    Εσύ είσαι super γιαγια.
    Με την ταχύτητα και ορμή που τα κάνεις όλα,υποψιάζομαι ότι είσαι και βιονική γιαγια!
    Τυχερά τα μωρά!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βιονική λες εεε?? θα το εξετάσω και θα σου πω.
      φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  22. Καλημέρα Μαρία μου!!!Πήγες,ήρθες,γέμισαν τά μάτια σου μέ υπέροχες εικόνες!!!Καλές ετοιμασίες,καί σίγουρα όλα θά πάνε καλά!!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ελπίζω Δημητρούλα μου. Καλό καλοκαίρι σου εύχομαι και πολλά μπάνια.
      φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  23. να σου ζήσουν... όλα καλά!!! και γιαγιά βλέπω... ωραία!!! νάσαι πάντα καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Παρασκευή μου να είσαι καλά κορίτσι μου και καλό καλοκαίρι.
      φιλιά

      Διαγραφή
  24. Μια χαρά σε βρίσκω,ταξιδάκι,εγγονάκια,πάντα τέτοια ευχάριστα να έχεις να μας διηγείσαι!!!!
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου τα ευχάριστα μπορώ να σας πω. Υπάρχουν καμιά φορά και δυσάρεστα που δεν τα λέμε, τα κρατάμε για μας.
      φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  25. Βρε Μαρία εσύ ήσουν Βόρεια και απολλάμβανες τα χαδάκια και τις αγκαλίτσες κι εγώ νόμιζα οτι είχες αρχίσει τις ετοιμασίες.... Να'μουν κοντά να μοιραζόμασταν τον χαρούμενο κόπο και να δημιουργούσαμε τραγουδώντας....Εύχομαι καλή ευκολία στις νέες σου υποχρεώσεις και ζήσε τις στιγμές που είναι ανεπανάληπτες και πολύ χαρούμενες!!!Τα φιλιά μου και την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eφη μου, μακάρι να είμαστε κοντά, η βοήθειά σου θα ήταν πολύτιμη για μένα.
      Προσπαθώ αν κολήσω στις λαμπάδες θα σου στειλω μαιλ για SOS.
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  26. Σε χάρηκα πάρα πολύ που πήγες να δεις τα εγγονάκια σου. Να τα φιλήσεις να τα μυρίσεις να γεμίσει η αγκαλιά σου. Δουλειά όμως τώρα. Η γιαγιά πρέπει να ετοιμάσει την βάφτιση της χρονιάς. Καλή δύναμη και καλή επιτυχία. Καλό καλοκαίρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωραιότατο ταξιδάκι

      και τι ωραία που το έθεσες με της μυρωδιές

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πολύ Γιούλα, ελπίζω με την βοήθεια πολλών κοριτσιών να τα καταφέρω.
      φιλιά πολλά

      Διαγραφή
    3. Φιλε μου το ταξιδάκι αυτή τη φορά ήταν πολύ δύσκολο, Απο Θεσσαλονίκη έχουν φύγει ολες οι αεροπορικές εταιρίες και έχει μείνει μια Λουφτχανσα που μας κλέβει και λεμε και δοξα σοι ο Θεός.
      καλό βράδυ

      Διαγραφή
  27. Να σε προσέχεις, να περνάς καλά ό,τι κι αν κάνεις και να απολαύσεις την κάθε στιγμή των προετοιμασιών χωρίς άγχος!
    Ξέρω πως θα τα πας περήφημα!
    Φιλάκι σου στέλνω!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βαγγελίτσα μου καλή, και εσύ να περνάς καλά. Εγω απολαμβάνω τις προετοιμασίες, απλές βέβαια, χωρίς χλιδές κλπ αλλά όμορφες και τρυφερε΄ς.
      φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  28. Γειά σου Μαρία χαίρομαι που σε γνωρίζω , μη μας κάνεις να ζηλεύουμε με τη θάλασσα, θα τα λέμε είμαι και εγώ Θεσσαλονίκη, πολλα φιλιά Μαίρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ Μαίρη μου χάρηκα που σε βρήκα, έχεις πολύ όμορφο και νοικοκυρεμένο μπλογκοσπιτάκι. Οσο για την θάλασσα , είδα οτι έκανες και εσύ την βουτιά σου.
      Περιμένω πως και πως να φτιάξει ο καιρός για να συνεχίσω τα μπάνια μου.
      θα τα λέμε σίγουρα, εγώ μένω στη Περαία εσύ?

      Διαγραφή
    2. Στην Περαία μένεις;;; δεν το πιστευω.. ήμουν εκεί για διακοπές τελος Μαίου..βρε μικρός που είναι ο κόσμος!!!Μαρακι μου..!!!

      Διαγραφή
  29. Γλυκιά μου Σοκατσού ηρθα ετσι απλά για ενα γειά και για μία εικόνα που βρήκα στο πολύωρο ψάρεμα εικόνων,τι κόλλημα εχω πάθει πια !!!στην στέλνω με μήνυμα!!Τα φθινοπωρινά μου φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πανέμορφη και πολύ γλυκειά η φωτογραφία που μου έστειλες. Και εγώ έχω κόλημα με τις φωτογραφίες απο το διαδύκτιο.
      Ευχαριστώ που με σκέφτηκες
      φιλάκια

      Διαγραφή
  30. Καλωσόρισες κυρία Μαρία,χαίρομαι που σε ξαναβλέπω στο σπιτάκι μου..Ολα καλά; Ευχαριστώ για την επίσκεψη και το σχόλιο.Φιλούθκια
    πολύ χάρηκα αυτή την ανάρτηση όλα τα θέματα της,να χαίρεστε τα εγγονάκια και το βιβλίο
    σαν τον τόπο μας έν έσιει...εν αλλάζω με τίποτε Ελλάδα τζιαι Κύπρο,Κύπρο τζιαι Ελλάδα,τις δυο μου πατριδούλες
    καλό σ/κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Χαρά στο κουράγιο σου να αναλάβεις ολόκληρη βάπτιση, ελπίζω να έχεις και βοήθεια για να ευχαριστηθείς κι εσύ το μυστήριο καλοδιάθετη και ξεκούραστη, όπως σου αξίζει.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλά ΜΑΡΆΚΙ μου τι ξεκούτω που είμαι;;; νομιζα ότι σου άφησα σχόλιο και ήρθα και δεν βλέπω τίποτα μόνο ενα μικρό για την Περαία.. τίποτα για την βάφτηση .. τιποτα για τις προετοιμασίες... είχα την εντύπωση οτι σου έγραψα αν χρειαστείς βοήθεια να μου σφυρίξες και θα ακούσω.... τι είναι η Περαία απο το Ηράκλειο;; ενα τσιγάρο δρόμος..χι.χιχ..να εχουμε τετοιες χαρούμενες δουλειες.. Μαρία μου...την κούραση δεν την καταλαβαίνουμε οταν πρόκειται για αγαπημενα μας πρόσωπα... και προπαντως εγγονακια.. και προπαντως διδυμακια..θα κανεις Αγγέλους εσύ.. και αν θελεις κατι το είπαμε..... ολη δική σου...σε φιλώ...και φιλα μου και τα ζουζουνάκια σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Μαρία μου ανάμεσα σε όλα όσα κάνεις, αναρτησεις , εγγόνια κτλπ.....πέρνα να πάρεις και ένα βραβείο απο το σπίτι μου, για το καλό!! Φιλιά Μαίρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλημέρα!Εύχομαι να είσαι καλά και να περνάς τέλεια!Πέρασα να σου πω οτι έχω κι άλλο διαγωνισμό με δώρο εκπτωτικά κουπόνια και γυαλιά ηλίου ή οράσεως!Αν σε ενδιαφέρει μπορείς να ρίξεις μια ματιά εδώ
    http://handmade-by-spyridoula.blogspot.gr/2013/06/firmoo-glasses-giveaway-international.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή