Δευτέρα 19 Αυγούστου 2013

ενας μήνας με κουπεπέ, τζά, φιλάκια και πολύ αγάπη

Ξεκινώ με το τελευταίο σχόλιο που έκανα στην προηγούμενη ανάρτησή μου. Δεν πρόλαβα απαντήσω στον καθένα χωριστά, αλλά στέλνω στον καθένα χωριστά την αγάπη μου.

"Σας ευχαριστώ όλους πολύ πολύ, για τα καλά σας λόγια και για τις ευχές σας.
Με συγκινήσατε για μια ακόμα φορά. Είμαι πολύ τυχερή που γνώρισα μέσα από δω φίλους που με σκέφτονται και με αγαπάνε, όπως και εγώ άλλωστε σας αγαπώ όλους.
πολλά πολλά φιλιά και την αγάπη μου."



Καταρχάς να ευχηθώ Χρόνια Πολλά σε όσες και όσους γιόρταζαν τον 15Αυγουστο. Πολύ μεγάλη γιορτή, το "Πάσχα του καλοκαιριού" έλεγαν οι γιαγιάδες μας. Εύχομαι επίσης να είστε όλοι καλά με τις οικογένειές σας και να έχετε περάσει ένα καλό καλοκαίρι.

Δεν το περίμενα ότι θα μου λείπατε τόσο πολύ αγαπημένοι μου μπλογκοφίλοι. Άργησα πολύ να ανοίξω λαπτόπ, να αγγίξω πληκτρολόγιο και να συγκεντρώσω τόσα πολλά που έχω να σας πω και να σας δείξω.Δεν ξέρω πόσες μέρες θα μου πάρει να τελειώσω αυτή την ανάρτηση, έχω ακόμα πολλές δουλειές που άφησα πίσω όταν φύγαμε για διακοπές με τα παιδιά και τα εγγόνια μου. Μόλις γυρίσαμε και τους αποχαιρετίσαμε για την συνέχεια των διακοπών τους, στην πατρίδα της νύφης μου, εμείς δηλαδή εγώ και ο άντρας μου,  ξαναφύγαμε λίγες μέρες, αυτή την φορά στο βουνό. Θα σας τα πω όμως όλα σιγά σιγά.

 Ας ξεκινήσω από την αρχή, δηλαδή από την βάφτιση. Είχα λίγο άγχος, το ομολογώ. Όμως όλα πήγαν πολύ καλά και τα παιδιά μου αλλά και οι κουμπάρες χάρηκαν πολύ με την οργάνωση της βάφτισης.
 Περισσότερο βέβαια χάρηκαν οι παππούδες που άκουσαν τα ονόματά τους, ο δικός μου βέβαια λίγο περισσότερο γιατί όπως λέει θα έχουν και το επίθετό του. Τα μωρά μας ήταν δηλωμένα με τα ονόματά τους, από την ημέρα που γεννήθηκαν, αλλά όταν οι παππούδες τα άκουσαν και στην εκκλησία "επισήμως" από τον ιερέα δεν έκρυψαν την συγκίνηση και την περηφάνια τους.
Το άλλο που θέλω να σας πω, μεταξύ μας τώρα είναι ότι δυσκολεύομαι να τα ξεχωρίσω. Ο άντρας μου με κοροϊδεύει και συνέχεια με τεστάρει, μία στις δύο κάνω λάθος. Προσπαθώ αλλά όσο μεγαλώνουν τόσο περισσότερο μοιάζουν.  Μου κάνει εντύπωση ότι αν και είναι ακόμα πολύ μικρά, παρουσιάζουν έντονα τις διαφορές στον χαρακτήρα τους. Από εκεί καταφέρνω να τα ξεχωρίζω.
Όπως και να έχει είναι τόσο χαριτωμένα και αξιαγάπητα  που .... Δεν λέω περισσότερα  γιατί θα με πείτε πάλι χαζογιαγιά.
Εφυγαν και μου λείπουν ήδη πολύ. Βέβαια πρώτα ο Θεός τα Χριστούγεννα θα είναι πάλι κοντά μας. Εως τότε το  skype να είναι καλά.
 
Σας δείχνω λίγες φωτογραφίες από την εκκλησία και από το σπίτι όπου δεχτήκαμε όλους τους καλεσμένους στο πάρτι που ακολούθησε το μυστήριο.

                                        Τα λαδόπανα και τα ρουχαλάκια των παιδιών

Η ιδέα μου για τις βεντάλιες ήταν όντως πολύ καλή, γιατί έκανε πολύ ζέστη εκείνο το απόγευμα.
 
          Τα κουβαδάκια και οι χειροτεχνίες της γιαγιάς, διακοσμητικά στοιχεία που κόστισαν ελάχιστα
                     Χαρτιά αφής άσπρα και σιέλ, καλαμάκια, και γλειφιτζούρια για τα παιδάκια.
 

Τα καταπληκτικά καπκέικς που βλέπετε στα χρώματα της βάφτισης, είναι δημιουργίες της γνωστής σε όλους σας Georginas από το μπλογκ Τουρtorial.  Θα δείτε παρακάτω και τις υπέροχες τούρτες που έφτιαξε για τα διδυμάκια μας. Θέλω από εδώ να την ευχαριστήσω και να την συγχαρώ για την φαντασία και την δημιουργικότητά της.
Στον μπουφέ έξω από την εκκλησία, εκτός από τα υπέροχα γλυκά, είχα προβλέψει ότι οι καλεσμένοι θα διψάνε λόγω της ζέστης και προσέφερα σπιτική λεμονάδα, η οποία έγινε ανάρπαστη.  Ήταν κατά κοινή ομολογία πολύ καλή ιδέα. Μόνο γλυκά λοιπόν και λεμονάδα στην εκκλησία.

                 
                                    Οι μπομπονιέρες για τους μικρούς μας καλεσμένους.

 
Οι μπομπονιέρες  για τους μεγάλους τοποθετημένες σε ένα ξύλινο καραβάκι.
 
 
 
 

                           Οι προετοιμασίες για το πάρτι που ακολούθησε στην αυλή μας.
 
 

Οι δημιουργικότητα και η φαντασία της Giorginas κατέπληξαν. Για την ποιότητα και την γεύση των γλυκών της, έχουν να λένε οι καλεσμένοι μας. Απόδειξη ότι δεν έμεινε ούτε ένα κομματάκι από τις τούρτες έτσι για να φάμε και την άλλη μέρα λίγο γλυκάκι.
Περισσότερες λεπτομέρειες και καλύτερες φωτογραφίες από τα γλυκά  θα δείτε εδώ



Πάρτι χωρίς μουσική και χορό δεν γίνεται.  Η μουσική ήταν επιλογή των παιδιών.
Μόνο παραδοσιακή μουσική , νησιώτικα τραγούδια και ποντιακά για τους πόντιους της παρέας.



                               Και τώρα δεν θα πρωτοτυπήσω αν πω το πολύ συνηθισμένο

                                                    "σαν την Χαλκιδική δεν έχει".

πραγματικά όμως, κάθε φορά ανακαλύπτω και μια άλλη Χαλκιδική, καλύτερη από πέρσι και από πρόπερσι. Φέτος πήγαμε στην Τορώνη. Νοικιάσαμε σπίτι για πρώτη φορά. Δεν είχαμε την δυνατότητα να πάμε σε ξενοδοχείο γιατί θέλαμε  κουζίνα για την ετοιμασία των γευμάτων των παιδιών. Δεν ήταν η καλύτερη επιλογή βέβαια, αλλά η χαρά μας που θα είμαστε όλοι μαζί υπερίσχυσε των μικροπροβλημάτων του σπιτιού. Το μόνο καλό ήταν η καταπληκτική, δροσερή  και μεγάλη βεράντα, που έβλεπε την θάλασσα.
Όμως..........  Ότι και να πω για την θάλασσα της Τορώνης είναι λίγα. Κρυστάλλινα νερά, υπέροχη παραλία. Ήταν ότι έπρεπε για ξεκούραση και χαλάρωση, κάτω από τις μεγάλες ομπρέλες πίνοντας το καφεδάκι μας, στις αναπαυτικές ξαπλώστρες.  Παραβλέπαμε ότι δεν μας άρεσε και απολαύσαμε τις διακοπές με τα παιδιά μας όσο περισσότερο μπορούσαμε. Χαρήκαμε τα εγγόνια μας , κολυμπήσαμε μαζί τους και παίξαμε στην άμμο.
 
 



 
 Η πιο πάνω φωτογραφία είναι από ένα ποταμάκι που διασχίζει την Τορώνη , όπου ζουν πολλές, μα πάρα πολλές χελωνίτσες  και είναι από ότι κατάλαβα απροστάτευτες στον κάθε περαστικό, που θα ρίξει από πέτρες έως ψωμάκια στις χελωνίτσες. Ποιος ενδιαφέρεται για αυτές αλήθεια??

Και μετά την θάλασσα, αναζητήσαμε την δροσιά του βουνού και έτσι την παραμονή της Παναγίας φύγαμε για την Κλεισούρα Καστοριάς.  Ιστορικό ορεινό  βλαχοχώρι της Μακεδονίας κτισμένο σε υψόμετρο 1375 μ.  Είχαμε πάει πολλές φορές στο παρελθόν αλλά μόνο χειμώνα. Έτσι είχαμε μια μεγάλη έκπληξη όταν .......... χρειαστήκαμε, μέσα στη καρδιά του καλοκαιριού πουλόβερ και μπουφάν. Όσο για την νύχτα χρησιμοποιήσαμε  ένα ελαφρύ παπλωματάκι για να μην κρυώσουμε.




                                                  
                                      

                                                         αναπαλαιωμένο αρχοντικό

 
                            Βρύσες στο  μοναστήρι της Παναγίας, 2,5 χιλιόμετρα από το χωριό.

 Και βέβαια δεκαπενταύγουστος χωρίς πανηγύρι δεν γίνεται. Έτσι και εδώ στην πλατεία του χωριού την παραμονή αλλά και ανήμερα της Παναγίας, στήνονται τραπέζια, έρχονται τα κλαρίνα και οι ζουρνάδες και ξεκινάει το γλέντι με  παραδοσιακούς Μακεδονίτικους σκοπούς. Παιδιά με παραδοσιακές στολές χορεύουν για τους εκατοντάδες επισκέπτες που έρχονται κάθε χρόνο στην εορτή της Παναγίας.

Και το καλοκαίρι συνεχίζεται, αυτή τη φορά στο σπίτι μου και στην γειτονική παραλία.
Θα τα πούμε σύντομα, τώρα έχω να κάνω πολλές επισκέψεις στα σπίτια σας και σας έχω επιθυμήσει.

Καλή βδομάδα να έχουμε

118 σχόλια:

  1. Επέτρεψέ μου να ομολογήσω ότι ζηλεύω τη νύφη σου για την πεθερά που έχει. Πάρα πολύ όμως. Και χρόνια σου πολλά για προχθές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω ζηλεύω εσένα που είσαι στην Κύπρο εκεί που είναι τώρα τα αστεράκια μας.
      ευχαριστώ για τις ευχές
      φιλιά στις Κολονίτσες σου

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφη βάπτιση......και δεν θα μπορούσε να είναι αλλιώς βέβαια με τα τόσο ωραία που έφτιαξες!!!
    Να σας ζήσουν τα αστεράκια σας!!!!
    .....και να μην σε χάνουμε για τόσο πολύ.....καλώς ήρθες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ράνια μου για τις ευχές και αντε σιγά σιγά γυρίζουμε ολοι στις βάσεις μας και στις διαδυκτιακές μας επισκέψεις.
      φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  3. να σας ζήσουν και πάλι!
    γέλασα με τον άντρα σου,μου θυμίζει τον πατερα μου που τον λένε Νικόλα και όταν βαφτισα τον έναν Νικόλα-Παυλο ,τον ρωτούσαν στην πλατεία που τον είχε αγκαλιά πως λένε το εγγόνι του και έλεγε :'' Νικόλα και κάτι άλλο που δεν το θυμάμαι!'' χαχαχα
    τέλειο το Καλοκαίρι σας Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα πολύ γέλασα με τον πατέρα σου. Εχω μιά γνωστή που δεν θυμότανε πως βγάλανε την εγγονή της γιατί καταλαβαίνεις τι έπαιξε.
      φιλιά πολλά να περνάτε τέλεια και σεις.

      Διαγραφή
  4. Καταρχήν πολύχρονη,με υγεια, δευτερον να σου δωσω τα θερμά μου συγχαρητηρια για την οργάνωση ,και ολα .είσαι άξια γυναίκα...
    Να σας ζήσουν,τα διδυμα ..!
    Μαρία σε ευχαριστώ που εισαι φίλη μου,εστω και διαδικτυακή,άλλα δεν λέω..
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Τάνια μου, να είσαι καλά κορίτσι μου για τα θερμά λόγια αλλά να ξέρεις οτι για μένα ήταν η έκπληξη της ζωής μου οι διαδιακτυακές μου γνωριμίες και οι εξαιρετικές σχέσεις που βλέπω οτι δημιουργούνται κάθε μέρα.
      σε φιλώ πολύ και να ξέρεις οτι κάποτε θα βρεθούμε και απο κοντά. Βουνό με βουνό δεν σμίγει.

      Διαγραφή
  5. Υπέροχα όλα !
    Να ζησουν σαν τα ψηλά βουνά τα μικρούλια σας κι εσύ να τα καμαρώνεις .... χαζογιαγιά!!!
    Με λίγα λόγια ήταν (είναι) ένα αξέχαστο καλοκαίρι ε;;...
    Νά 'σαι πάντα καλά, σε φιλώ :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζίνα μου, περάσαμε πραγματικά πολύ όμορφα. Δεν γινόταν και αλλοιώς άλλωστε. Υπήρχαν όλες οι προυποθέσεις. Πέρσυ έβλεπα μωρά στην θάλασσα και τα λαχταρούσα. Φέτος λαχταρούσαν τα δικά μας οι άλλοι.
      φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  6. Μαρία μου να σου ζήσουν τα εγγονάκια και με το καλό να ξανανταμώσετε!
    Όλα αυτά που τους έφτιαξες ήταν υπέροχα!
    Καλά να περνάς!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ελένη μου, να είσαι καλά. Πραγματικά δεν ξέρω πως θα περάσει ο καιρός μεχρι να ανταμώσουμε πάλι. Βλέπεις τα εισητήρια για ταξείδια είναι πλεον απαγορευτικά.
      φιλιά πολλά και σε σένα

      Διαγραφή
  7. Τόσο όμορφα όλα!!
    Μπράβο σου και μπράβο και στην Τζωρτζίνα για τα υπέροχα γλυκά της...
    Για άλλη μια φορά σου εύχομαι να σας ζήσουν και να είναι γερά και τυχερά!!
    Πόσο γρήγορα πέρασε ο μήνας ε?....με το καλό να ξαναβρεθείτε όλοι μαζί!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι χαίρομαι πολύ που σας άρεσαν οσα εφτιαξα. Αλλά της Τζωρτζίνας τα γλυκά, ξεπερνούσαν επαγγελματίες ζαχαροπλάστες.
      ευχαριστώ πολύ για τις ευχές.Να περνάτε΄καλά.
      φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  8. Τι όμορφα που ήταν όλα!!!!!Καταπληκτική γιαγιά!!!!!Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ και χαίρομαι που άρεσαν οσα έφτιαξα.
      φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  9. Μαρία μου ολόψυχες ευχές ! Να σας ζήσουν!
    Υπέροχα όλα!
    Δεν είσαι γιαγιά εσύ! Είσαι κομμάτι μάλαμα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aριστέα μου, σ΄ευχαριστώ για τις ευχές σου και για τα καλά σου λόγια.
      Για σένα βέβαια δεν υπάρχουν λόγια!!!!!! Διάβασα το κείμενο σου στο νέο μπλογκ και συγκινήθηκα πολύ.
      φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  10. Μαρία μου να είστε καλά, γεροί και δυνατοί να χαιρόσαστε τα παιδιά!
    Το ότι έφτιαξες τόσα όμορφα πράγματα για την βάπτιση,αναμενόμενο!!
    Συγχαρητήρια και σε εσένα και στην Τζωρτζίνα!
    Να είσαι πάντα χαρούμενη και ..χαζογιαγιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντιγόνη μου, ευχαριστώ πολύ. Χάρηκα που είσαι πάλι κοντά μας, γερή και δυνατή.
      σε φιλώ πολύ

      Διαγραφή
  11. Μαρία να σας ζήσουν τα παιδάκια που έφεραν στους γονείς τους και τους παππούδες τους τόση χαρά και ευτυχία!!!Συγχαρητήρια για την πολύ όμορφη βάπτιση που ετοίμασες για τα εγγονάκια σου,συγχαρητήρια και στη Τζωρτζίνα για τα εντυπωσιακά γλυκά που έφτιαξε για να γλυκάνουν την οικογένεια και τους καλεσμένους σας!!!
    φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι χρόνια πολλά και σε σένα και εύχομαι κάθε καλό στη ζωή σου.
      ευχαριστώ για τις ευχές και για τα καλά σου λόγια.
      φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  12. Μαρία να σας ζήσουν τα διδυμάκια και πάντα σε χαρές να ανταμώνετε!

    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζαμπία μου ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
      Να περνάς καλά
      πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  13. Να σας ζήσουν γερά κι ευτυχισμένα!
    Μαράκι μου, πάρα πολύ ωραία όλα, σίγουρα θα θυμούνται όλοι τη βάπτισή τους!
    Το Δεκαπενταύγουστο σε σκέφτηκα, αλλά θυμήθηκα ότι κάπου είδα ότι είσαι χειμωνιάτικη εορταζόμενη!
    Επειδή οι ευχές είναι πάντα καλοδεχούμενες, χρόνια πολλά με υγεία να έχεις και να τους χαίρεσαι!

    Καλή ξεκούραση κι εύχομαι να είσαι γερή και δυνατή, να ετοιμάσεις και τα γαμπριάτικά τους!

    Πολλή αγάπη και φιλάκια σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου καλό , καλά θυμασαι γιορτάζω στις 21 Νοεμβρίου όπως ακριβώς και η γιαγιά μου. Εγω είμαι ασυγχώρητη που δεν ήρθα να ευχηθώ αλλά που μυαλό ακόμα είμαι σε τρικυμία εν κρανίω. χιχι
      ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και μακάρι να με αξιώσει ο Θεός να τους καμαρώσω μεγάλους.
      φιλιά πολλά πολλά φιλενάδα μου

      Διαγραφή
  14. Να ζήσουν τα παιδάκια και να είσαι καλά να τα καμαρώνεις...
    Κι αν σου λείπουν τώρα... να σκέφτεσαι τη στιγμή της νέας συνάντησής σας.
    Η ετοιμασία σας πολύ ωραία, δείχνει ότι η γιαγιά τα έδωσε όλα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απο την ημέρα που έφυγαν Φλώρα μου, ψάχνω για κανένα φτηνό εισητήριο να πάω για καμιά βδομάδα το φθινόπωρο στα γενέθλιά τους. Αλλά δεν το βλέπω και τόσο ευκολο. Θα δούμε.
      ευχαριστώ για τις ευχές σου και για τα καλά σου λόγια.
      φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  15. Να σας ζήσουν !Να'ναι γερά δυνατά και καλότυχα!!!Η ευτυχία και το χαμόγελο να είναι συγκάτοικοι με την ζωή τους !! Ανάρτηση με πολύ σιέλ ,γεμάτη αγάπη,υπερηφάνεια και ικανοποίηση!!!Η άξια και ικανή γιαγιά με τις υπέροχες δημιουργίες έδωσε σε όλους την ευχαρίστηση της τελειότητας!!!Εύχομαι τα φιλάκια ,τα τζα και οι αγκαλίτσες να σε συντροφεύουν μέχρι την επόμενη συνάντησή σας!! Την αγάπη μου και τα φιλιά μου στην σιέλ γλυκιά και εύχαρη γιαγιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Εφη μου για τις πολύ τρυφερές σου ευχές και για τα καλά σου λόγια. Εγω δεν μπορώ με τίποτα να συγκριθώ με εσένα την χρυσοχέρα και με τόσες φίλες άξιες και δημιουργικές. Πάντως προσπάθησα όσο για το αποτέλεσμα...... εσεις θα με βαθμολογήσετε.
      Να σου πω εδώ οτι τα ναυτάκια ήταν ξύλινα όπως και όλα τα διακοσμητικά στοιχεία καραβάκια κλπ.
      φιλιά πολλά κορίτσι μου και δεν λέω ακόμα καλό χειμώνα εεεεε

      Διαγραφή
  16. Να σας ζήσουν τα διδυμάκια! Να είσαι πολύχρονη για την ονομαστική σου εορτή... πάντα όμορφα πράγματα να μοιράζεσαι μαζί μας! Φανταστικές οι δημιουργίες της Georginas. Συγχαρητήρια κορίτσια!!
    Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού εύχομαι σε εξίσου όμορφα μέρη!! Φιλάκια ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου και όλες τις ευχές σου. Να είσαι καλά και εύχομαι και σε σένα οτι καλύτερο.
      Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού και για σένα.
      φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  17. Τι βλέπουν τα μπιρμπιλωτά και κατάμαυρα ματάκια μου (βρικολάκιασα πάλι!), έχω έτοιμο λινκ με feedback στην επόμενη ανάρτηση? Ουάου!
    Ευχαριστώ Μαρία μου που με εμπιστεύτηκες. Χαίρομαι ιδιαίτερα που ευχαριστήθηκες κι εσύ και όλοι στην όμορφη οικογένειά σου και σου εύχομαι υγεία και αγάπη πάντα στη ζωή.
    Ήταν μια πανέμορφη γιορτή και φάνηκε όλη η δουλειά σου και ο κόπος σου για να την σχεδιάσεις έτσι όμορφα. Τέτοιο γλέντι είχαμε καρό να κάνουμε!
    Δεν είπες τίποτα για τη λεμονάδα σου όμως, που την πίναμε σαν νεροφίδες όλοι!

    Υγ. και για την Κλεισούρα τα καλά ανέκδοτα δεν τα είπες... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην όμορφη οικογένεια μου????? Γιατί εσείς τι είστε ??
      εμένα οι φίλοι μου είναι οικογένειά μου και ελπίζω να το έχεις καταλάβει.
      Θα κάνουμε και άλλα γλέντια μην φοβάσαι. Εχουμε ειδικότητα απο ότι κατάλαβες.
      Οπου γλέντι και χαρά ........
      φιλιά

      Διαγραφή
  18. Να είστε όλοι γεροί κι ευτυχισμένοι και τα εγγονάκια να γίνουν καλοί χριστιανοί! Όλα μοιάζουν μοναδικά και υπέροχα στις εικόνες σου, σίγουρα θα μείνουν αξέχαστα σε όλους τους συμμετέχοντες!
    Γειά στα χεράκια σας και πάλι!

    Τα φιλιά μου και να περνάς καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βαγγελιώ μου, να είσαι καλά και να χαίρεσαι τα παιδάκια σου. Εσύ αργείς ακόμα για τέτοια πανηγύρια αλλά τα χρόνια περνάνε τόσο γρήγορα δεν θα το καταλάβεις πότε θα δεις τα παιδιά σου μεγάλα.
      σε φιλώ πολύ

      Διαγραφή
  19. Καλημέρα Μαρία μου!!!Πολύχρονη!!!Νά σέ χαίρονται!!!
    Νά σάς ζήσουν τά διδυμάκια!!!Ολα όμορφα καί άψογα!!!
    Συγχαρητήρια στήν υπέροχη γιαγιά!!!
    Πάντα όμορφα νά περνάτε!!!Καλή εβδομάδα!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημητρά μου ευχαριστώ για τις ευχές και για τα καλά σου λόγια.
      φιλιά πολλά και σε σένα

      Διαγραφή
  20. Καλημέρα! Να σας ζήσουν, να είναι γερά, καλότυχα και να έχουν πάντοτε επιτυχίες στη ζωή τους. Υπέροχα όλα όσα τους ετοιμάσατε!
    Καλά να περνάς, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ κορίτσι μου να είσαι καλά.
      χαίρομαι που σας άρεσαν οι ιδέες μου και οι χειροτεχνίες μου.
      φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  21. Μαρια μου χρονια μας πολλα και ευτυχισμενα , τωρα για την αναρτηση σου τι να πώ, ξερεις πηγαινω 18 χρονια στην Τορωνη , αυτη τη βαθια και καθαρη θαλασσα την εχουμε ερωτευτει αλλα και στην Κλεισουρα ? σε μια αναρτηση πηγες και στα δυο χωρια μου γιατι ειμαι απο την Κλεισουρα , δεν πήγα τωρα της Παναγιας, θα παω με το καλο στο γενεθλιο της που γιορταζει το μοναστηρι. Η βαφτιση των μικρων σας πολυ πολυ ομορφη , τα εφτιαξες οπως φαινεται ολα με κεφι και αγαπη, να τους χαιρεσαι, πολλα φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι χρόνια πολλά και σε σένα. ΄Χαίρομαι πολύ που συμπέσαμε φέτος στις προτιμήσεις αλλά έχω να σου πω, οτι διάβασα μιά ανάρτησή σου, για τις καλοκαιρινές διακοπές της παιδικής σου ηλικίας, δεν είχα δυνατότητα να κάνω σχόλιο, και ήταν σαν να είχα γράψει εγώ το κείμενο. Ιδιες αναμνήσεις, ίδιες παιδικές και εφηβικές τρέλες. Οσο για την Κλεισόύρα πολύ μας αρέσει ιδιώς τον χειμώνα. Ο άντρας μου έχει κάποιους συγγενείς που κατάγονται απο την Κλεισούρα και οι οποίοι μας φιλοξενούν οταν πάμε.
      θα τα ξαναπουμε
      πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  22. Μαρία μου, τί υπέροχη ανάρτηση, τα έχει όλα!!! Να σας ζήσουν τα εγγονάκια, να τα καμαρώνετε, και να έχουν υγεία, αγάπη και καλή τύχη στην ζωή τους. Τί υπέροχη βάπτιση τους έκανες!!!! Συγχαρητήρια για όλα!!!!! Και τί όμορφες φωτογραφίες από τα μέρη που επισκεύτηκες! Νά'σαι πάντα καλά, και με το καλό να ξανασμίξετε σύντομα!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mαριαννα μου άργησα να απαντήσω και ζητώ συγνώμη αλλα έχω πρόβλημα με το ιντερνετ αυτές τις μέρες.
      ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και για τα καλά σου λόγια.
      φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  23. Να σας ζήσουν. Η γιαγιά τα έδωσε όλα. Καταπληκτική οργανωση μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια! Να ξαναανταμώσετε σύντομα. Και να μπορείς να τα ξεχωρίζεις.χιχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου ευχαριστώ πολύ.
      Μπα διαπιστώνω οτι οσο μεγαλώνουν τόσο πιο πολύ μοιάζουν.
      φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  24. Και πως να μην είχε επιτυχία η βάφτιση Μαρία μου οταν ολα περασαν απο τα χαρακια σου;; αφου το καταευχαριστήθηκες και εσύ τα παιδια σου και όλοι οι καλεσμενοι σας.. δεν μπορεί να μην είχε επιτυχία.. τι ομορφα που ήταν όλα!!! για στα χέρια σου και τις Τζωρζίνας που έφτιαξε τα γλυκά αλλα και η ιδεα της λεμοναδας .. εξαιρετική.. Μαρακι μου να σας ζήσουν τα αγγελούδια σας.. και να τα καμαρώσετε μεγαλα παλικαρια.. υπεροχες διακοπες κανετε... να περνάς παντα κλα.. καλως ήρθες στο κλαμπ των χαζογιαγιάδων..χιχ.χι....φιλακια πολλα πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλίτσα μου να είσαι καλά κορίτσι μου και σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
      Χα χα, μου αρέσει να ανήκω σε κλαμπ χαζογιαγιάδων. Θα είσαι η πρόεδρος φαντάζομαι, οσο για τα μέλη είμαστε παρα πολλές εδώ μέσα.
      φιλάκια κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  25. Να σας Ζήσουν τα διδυμάκια σας να είναι πάντα καλά και εσείς να τα χαιρόσαστε.Η διακόσμηση και όλα τα αξεσουάρ(βάφτισης)τέλεια πολύ όμορφη επιλογή πραγμάτων και ιδεών.
    Επίσης πολύ ωραία τα γλυκά και η τούρτα ΜΠΡΑΒΟ στην Τζωρτζίνα.
    Καλή επάνοδο λοιπόν μετά από τόση δόση γιαγιάς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα η γιαγιαδοδόση ήταν πολύ λίγη. Χρειαζομαι τουλάχιστον για τα πρώτα χρόνια μεγαλύτερες δόσεις για να μην έχω στέρηση.
      ευχαριστώ για τις ευχές.
      φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  26. Hello Dear ! :)
    Great and interesting.
    Yours. Have a nice day.

    Patricia & Daniel

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Να σας ζήσουν τα μικρούλια σας και χρόνια πολλά για τη γιορτή σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου. Ναι είσαι καλά.
      φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  28. Χρόνια πολλά και καλά για τη γιορτή σου αν και καθυστερημένα!!!! Λόγω καλοκαιριού επισκέπτομαι τα σπιτάκια σας αραιά και κάνω σχόλια λίγο μπαγιάτικα!!!!!!!
    Απ' ό,τι φαίνεται όλα στη βάφτιση ήταν ΤΕΛΕΙΑ!!!! Να σας ζήσουν τα παλικάρια σας, καλοφώτιστα, γερά και δυνατά!!!!
    Με το καλό να τους ξαναδείτε όλους και να σφίξετε στην αγκαλιά σας τα αντράκια σας!!!!
    Φιλιά πολλά και καλό υπόλοιπο διακοπών

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mαρία


      ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

      με αγάπη, ΥΓΕΙΑ και πολλά πολλά τέτοια γεγονότα να σου λαμπρίνουν την ζωή σου

      Διαγραφή
    2. Φιλία μου, ποτέ οι ευχές δεν μπαγιατεύουν. Πολλά ευχαριστώ για τις ευχές σου, όλοι είμαστε λίγο πίσω στην ενημέρωση λόγω διακοπών.

      καλά να περνάς κορίτσι μου

      Διαγραφή
    3. @Akrat
      φίλε μου, πάντα χαίρομαι με την επισκεψη σου.
      ευχαριστώ για τις ευχές να είσαι καλά
      σε φλώ

      Διαγραφή
  29. Μαράκι,άργησα να σε επισκεφθώ αυτή τη φορά,δε σε ξέχασα όμως.Να σας ζήσουν,γλυκιά μου τα μωράκια!Βλέπω,ότι ετοίμασες μια παραμυθένια βάφτιση!Αλλά, τι άλλο θα μπορούσες να ετοιμάσεις εσύ;
    Πολλά πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τριανταφυλλίτσα μου, ποτέ δεν ξεχνιόμαστε εμείς αυτής της γειτονιάς, εστω και αν χανόμαστε για λίγο. ευχαριστώ για τις ευχές και για τα καλά σου λόγια.
      σε φιλώ

      Διαγραφή
  30. Είσαι η πρώτη επίσκεψη που κάνω στη μπλογκογειτονιά γιατί είμαι χαμένη στο διάστημα αυτό το καλοκαίρι και ούτε σε γάμο φαίνομαι ούτε σε πανηγύρι Μαράκι μου. Όμως τη βάφτιση την περίμενα πως και πως γιατί πολύ με είχες εξιτάρει με τις προετοιμασίες. Τις θερμότερες ευχές μου λοιπόν για τα νεοφώτιστα, να είναι πάντα γερά και τυχερά στη ζωή τους και τα ακόμη πιο θερμά μου συγχαρητήρια για την όλη διοργάνωση που την έκανες με τη φαντασία και τα χεράκια σου. Φιλιά πολλά πολλά.....ααααα....και χρόνια πολλά χαζογιαγιάκα. Τυχεροί όλοι οι γύρω σου.....να σε χαίρονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενίτσα μου, εγώ αντιθέτως είμαι χαμένη οχι στο διάστημα αλλά σε γάμους, βαφτίσεις και πανηγύρια.χαχαχα
      Φετος το καλοκαίρι και αν δεν "κυκλοφόρησα"!!!!!
      Γιαυτό και εγώ εχω χαθεί , ούτε επισκέψεις δεν προλαβαίνω, ποσο μάλλον για αναρτήσεις.
      Θα επανέλθουμε όμως με πιο κέφι, έτσι δεν είναι??
      ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, αν και εγώ δεν φημίζομαι για τις καλλιτεχνικές μου ανησυχίες, όπως εσύ και κάτι άλλες χρυσοχέρες της μπλογκοπαρέας μας.
      φιλιά φιλενάδα μου

      Διαγραφή
  31. Είναι υπέροχα όλα της βάπτισης!!! Πανέμορφα πραγματικά. Και τις τούρτες τις είχα δει στης Τζωρτζίνας το μπλογκ και είχα πάθει πλάκα. Αλλά και όσα έφτιαξες πραγματικά είναι αριστουργήματα.
    Να σου ζήσουν τα εγγονάκια σου ΜΑράκι.
    Είμαι σίγουρη πως δεν χόρτασες πολύ ζούπηγμα ε? Λιώστε το skype λοιπόν!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλώς βρεθήκαμε..να χαίρεστε τα διδυμάκια..πώς λεγονται; κρίμα που μένουν Λονδίνο (αν θυμούμαι καλά)και δε τα βλέπετε κάθε μέρα
    πολύ όμορφα όλα , οι φωτος του χωριου μου αρεσαν και το παραδοσιακό αρχοντικό και οι βρύσες και η θάλασσα και οι χελωνίτσες (ποταμός) και όλα της βάφτισης, τα φτιάξατε όμορφα
    ομορφη ανάρτηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Μαρία, τι έγινε ;;; Δεν το βαρέθηκες ακόμα το Mahjong ;;; Χαχαχαχαχαχαχαχαααα !!! Άντε, έλα ... σου 'χω και βραβειάκι :-)

    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Να σας ζήσουν τα μωράκια και να είναι πάντα γερά και ευτυχισμένα!!! Όλα της βάφτισης πανέμορφα!!! Να περνάτε πάντα υπέροχα!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Έστω και καθυστερημένα Μαρία μου πολλές ευχές για τα αστεράκια σου να είστε καλά να τα καμαρώσετε Λεβέντες γερους δυνατούς σαν τα ψηλά βουνά!
    Καλά ο φερεκικος μας όλα τα λεφτά! Είμαι σίγουρη πως ότι έφτιαξε θα ήταν τέλειο!και συ όμως δεν πηγες πίσω!!!!Μπράβο σου!
    Διάβασα κάτι για Κύπρο...τι κρίμα χάσαμε την ευκαιρία να τα υποδεχθούμε! Την επομενη φορα να ειδοποιήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Εξαιρετικη βαπτιση!!!Να σας ζησουν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Μαρία μου, χάθηκες!!!!!!!????? Πάλι στα εγγονάκια θα έχεις πάει, φαντάζομαι!
    Πέρασα να σου ευχηθώ καλό μήνα !
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Μαρία μου, καλώς όρισες και καλώς σε βρήκα, γιατί κι εγώ μήνες έλειπα από το blog, αφού από τον Ιούνιο έως τέλη Σεπτεμβρίου, είχαμε τα παιδιά και την εγγονούλα.
    Υπέροχη η βάφτιση σας, τόσο όμορφα πράγματα έκανες!!!
    Να το χαίρεστε, να είναι γερό κι ευτυχισμένο!!!
    Κι εμείς την βαφτίσαμε τον Ιούλιο Μάγδα και ήδη έγινε 13 μηνών!
    Της έπλεξα τώρα ένα φορεματάκι και σε θυμήθηκα στην σκέψη ότι, εκτός από σοκακτσούδες, είμαστε και γιαγιάδες εξαιρετικές!!!!!
    Πολλά-πολλά φιλάκια!

    ΥΓ. Ελπίζω να παίρνετε τα σοκάκια :) Εμείς όσο μπορούμε, ναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. (✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫ Mετά απο πολύ καιρό λογω στρατου είπα να μπω στο σπιτικο μου για να σας ευχηθω!!Γιορτες ερχονται και περνω απο το σπιτικό σου να ευχηθω ΚΑΛΑ ΜΑΓΙΚΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ γεμάτα υγεία-αγάπη - ευτυχια.Οι Αγιες μέρες ας απαλύνουν τον πόνο σε οσους υποφέρουν και ας δώσουν σε όλους μας οτι πιο ανθρώπινο υπάρχει για να νιώσουμε όμορφα!!(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Περασα να σου ευχηθώ καλές γιορτές να έχεις ενα καινούργιο χρόνο με υγεία και χαρα.. να καμαρωνεις όσους αγαπας Μαρία μου.. μας λείπεις .. να έισαι παντα καλά.. φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ...απλά περιμένω...ευχόμενη
    …....... /)
    ……... ( , )
    ….….|░░░|
    ……..|░░░|☆ Merry _(♥)_
    …..@|░░░|¸.¤“˜¨Christmas.
    .¨˜“¤==|░░ഐ¤ª@“˜¨¨Happy
    …¨˜“გª¤.¸::¸.¤ª☆“˜¨¨New Year.
    …¤¸*¸.¤ª“˜@¨¨¨***2014****.
    *♥*.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Σοκακτσού μου τι έγινες που είσαι Αν παίζεις το* φιλάκια, αγκαλιές ,ατα μαμ κλπ.* τότε όλα είναι περισσότερο απο υπέροχα.Δώσε όμως το στίγμα σου. Μας ξέχασες θαρρώ.....ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΆ ΥΓΕΊΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΊΑ όπου και αν βρίσκεσαι.....Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Αγαπημένη μου Μαρία
    Σ΄έχασα, ελπίζω να είστε όλοι καλά! Σου εύχομαι μια ευλογημένη χρονιά με υγεία και χαρά!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Αχ είσαι καλά!!! είδα το παρόν σου στην Χαρά και ησύχασα...... να είσαι καλά και εμείς σε περιμένουμε!!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Καλώς ήρθες Μαράκι μου και σ΄ευχαριστώ, μην πιέζεσαι, όποτε μπορείς...Κι εγώ αραίωσα αρκετά γιατί έχω τόσες δουλειές στο σπίτι, χαρές και παιχνίδια με την Μαγδούλα, κήπο, πλέξιμο και πόσα άλλα...
    Χάρηκα που είσαι καλά, σας στέλνω φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Πέρασα για ευχές και αγάπη γλυκιά μου, να είσαι καλά ότι και να κάνεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Mαράκι γειάααααααααααααααααααααααααααααααααααααα!!!!!! μ'ακούς Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Πως περνα ο καιρός και δεν τον πήραμε είδηση ..!! φανταζομαι οτι λειεπες γιατι έχεις πολλες δουλειες φιλη μου με τα μικρα που τωρα θα έχεουν γινει ολοκληρα παλικαρια...μακαρι να είναι αυτος ο λόγος της απουσίας σου...η το φέης μπουκ... να είσαι καλα μονο αυτό.. !! φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  49. Zia dental care believes to serve our patients with quick, and less painful dental procedures and intraoral healthcare for all dental problems to meet their expectations with a bright smile.
    dentist in Karachi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. He is an Emirati billionaire businessman. He is the chairman of Mashreq Bank and a director of the Abdullah Al Ghurair Group of Companies
    Abdul Aziz Al Ghurair Information

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. We create engaging content – we’re passionate about our work and our dedicated team handles all areas including branding, digital strategy and consulting.
    Advertising agency uk

    ΑπάντησηΔιαγραφή