Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2012

επάγγελμα: Μαία στην Αγγλία


Στην προηγούμενη ανάρτηση υποσχέθηκα να σας γράψω για τις μαίες στην Αγγλία και χθες το βράδυ στη ΝΕΤ βλέποντας το πρώτο επεισόδιο μιας αγγλικής σειράς που λέγεται midwifes (μαίες) θυμήθηκα αυτά που με θύμωσαν τόσο πολύ κατά τη διάρκεια της παραμονής της νύφης μου σε ένα νοσοκομείο που θεωρείται από τα πολύ καλά οργανωμένα της Αγγλίας.

Κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης της όλα πήγαιναν ρολόι, οι εξετάσεις, οι επισκέψεις στο νοσοκομείο για να την παρακολουθούν, ο σχολαστικός έλεγχος κάθε 15 μέρες και της μητέρας και των εμβρύων. Ως εδω όλα ήταν στη δικαιοδοσία και την ευθύνη των γιατρών και όλα καλά μέχρι να μπει στο νοσοκομείο για να γεννήσει. Με την είσοδό της στο νοσοκομείο αναλαμβάνουν οι μαίες την κατάσταση στα χέρια τους.

Ο θεσμός, το λειτούργημα της μαίας καλύτερα, υπάρχει στην Αγγλία απο τις αρχές του 19ου αιώνα και λειτουργούσε καλά για τις εποχές που οι γυναίκες γεννούσαν στα σπίτια τους και δεν υπήρχε η δυνατότητα πληρωμής γιατρών και νοσοκομείων. Αλλά σήμερα δυστυχώς οι μαίες δεν λειτουργούν με αυτή τη λογική, έχουν ξεπεράσει ουσιαστικά τη θέση των γιατρών στα μαιευτήρια και υπάρχει μεγάλο θέμα στη ιατρική κοινότητα με το πρόβλημα αυτό.

Και δεν εννοώ μαίες σαν τις δικές μας απόφοιτες ΤΕΙ ή δεν ξέρω τι άλλο. Εννοώ κορίτσια άξεστα και αμόρφωτα τα περισσότερα (φέρτε στο μυαλό σας τα κορίτσια που έρχονται το καλοκαίρι στα νησιά μας και ξεσαλώνουν) που δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα άλλο στη ζωή τους και η μόνη εύκολη και ακούραστη λύση ήταν να γίνουν μαίες αντί να γίνουν κάτι λιγότερο αξιοπρεπές για να ζήσουν.
 
Αυτές λοιπόν οι κοπέλες ουσιαστικά κάνουν ότι θέλουν στα μαιευτήρια-νοσοκομεία.

Γιατροί δεν εμφανίζονται πουθενά παρά μόνο στις καισαρικές. Η διαδικασία θέλει τις μαίες αποκλειστικά υπεύθυνες για τις εξετάσεις που χρειάζονται να γίνουν στις λεχώνες και στα μωρά ίκτερος ή αιμορραγία στις μητέρες περισσότερη από το φυσιολογικό κλπ . Δηλαδή το παίζουν και γιατροί. Μια φορά που πέρασε γιατρός και έδωσε εντολή για κάποια εξέταση, η μαία της υπηρεσίας τον αγνόησε και θεώρησε περιττή την συγκεκριμένη εξέταση που εννοείται ότι δεν έγινε ποτέ.

Οι κανονισμοί δεν επιτρέπουν σε κανέναν να μείνει στο νοσοκομείο πέραν του επισκεπτηρίου που δεν καταστρατηγείται σε καμιά περίπτωση και  είναι μία ωρα το πρωί και μία το απόγευμα. Και καλά μέχρι εδώ. Αλλά σκεφτείτε κοπέλα μετά από καισαρική με τα μωρά στο κρεβάτι της πλάι από την πρώτη στιγμή που γεννήθηκαν, να πρέπει να τα φροντίσει (αλλάξει, ταΐσει κλπ) και να μην έχει κάποιον να τη βοηθήσει. Οι μαίες είναι υποχρεωμένες για αυτού του είδους την βοήθεια αλλά όπως ακριβώς και στα δικά μας νοσοκομεία καμιά νοσοκόμα δεν ασχολείται και σε έχει στο περίμενε. Και μετά στο ημερολόγιο που κρατούν γράφουν ότι προσφέρθηκαν να σε βοηθήσουν αλλά εσύ αρνήθηκες την βοήθειά τους.

Γιατροί μαιευτήρες δεν τολμάνε να σκάσουν μύτη όσο για παιδιάτρους δεν το συζητώ ,δεν γνωρίσαμε κανέναν αφού οι μαίες γνωρίζουν και από παιδιατρική.

Τα μεσημέρια έπρεπε οι λεχώνες να σταθούνε στην ούρα, ναι καλά καταλάβατε στην ουρά, για να σερβιριστούν το φαγητό τους και να το πάνε στο δωμάτιο τους να το φάνε. Δεν θα πω για την ποιότητα του φαγητού τίποτα.

Μου έκανε εντύπωση επίσης πως τα παιδάκια των επισκεπτών πέρναγαν πολύ καλά, παίζοντας κυνηγητό στους διαδρόμους του νοσοκομείου.
 
Ετσι μετά απο αυτά που είδα, δικαιολογώ απόλυτα τις κοπέλες που επιλέγουν να γεννήσουν στα σπίτια τους με τη βοήθεια ΄μαίας επι πληρωμή ή γιατρού και να γλυτώσουν αυτή τη ταλαιπωρία που χαλάει τις όμορφες μέρες χαράς που είναι η γέννηση ενός παιδιού.
 
Και μετά σκέφτομαι τα δικά μας νοσοκομεία που παρόλα τα προβλήματα που υπάρχουν προσφέρουν στις λεχώνες μερικές μέρες ξεκούρασης και ησυχίας μετά απο 9 μήνες δύσκολης ή εύκολης κυοφορίας. Για τα ιδιωτικά μαιευτήρια δεν το συζητώ, τα περισσότερα είναι ξενοδοχεία πέντε αστέρων.
 
 

96 σχόλια:

  1. ευτυχώς που δεν γέννησα Αγγλία ,με τη μάνα μου δίπλα...θα είχε ξεμαλιαστεί με όλες!!
    κέρβερος ήταν απο πάνω μου στην κλινική χαχαχα
    καληνυχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσια και τι νομίζεις ότι εμείς δεν ξεμαλιαστήκαμε!!!! αλλά ήρθαν οι σεκιουριτάδες και παρολίγο να μας πετάξουν έξω.
      φιλιά

      Διαγραφή
  2. Tι να πω. Φαίνεται υπάρχουν και χειρότερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χειρότερα απο πού??? εδώ είναι παράδεισος καλέ μου.
      φιλιά

      Διαγραφή
  3. Απίστευτο!!! Πολιτισμένη χώρα λέγεται τώρα αυτό????
    Δυστυχώς έχω παρόμοια μαρτυρία από ξαδέλφη μου που το παιδί της έκανε μεταμόσχευση εκεί. Φρικτή η συμπεριφορά των νοσοκόμων κυρίως που με τουπέ αρχιάτρου την είχαν στο περίμενε για να πάρει φάρμακο που ήταν πολύ σημαντικό για την επιτυχία της μεταμόσχευσης. Τις περισσότερες φορές την ξεχνούσαν και εκείνη παρακαλούσε να της το φέρουν.

    Μαρία μου να σου ευχηθώ με αρκετή καθυστέρηση για τα εγγόνια σου.. να σας ζήσουν και να είναι γερά και καλότυχα!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Μαργκώ μου για τις ευχές. Οσο για αυτά που είδα στο εγγλέζικο νοσοκομείο, καλύτερα να τα ξεχάσω.
      σε φιλώ

      Διαγραφή
  4. Δεν περίμενα τέτοια χάλια!!!
    Τα δικά μας νοσοκομεία σαφώς και είναι καλύτερα!!
    Καλό σου βράδυ,φίλη μου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και λίγα έγραψα, δεν ξέρω βέβαια ακριβώς για τα δικά μας δημόσια μαιευτήρια άλλά αν λάβω υπόψη μου το μαιευτήριο της Ελενας στην Αθήνα η διαφορά είναι τεράστια και ας μην γκρινιάζουμε.
      φιλιά

      Διαγραφή
  5. Βρε Μαρία μου, μαύρισε η ψυχή μου με αυτό το χάλι!
    Κι όσο σκέφτομαι ότι είναι πιθανόν να μας προκύψει κάτι παρόμοιο, αποκαρδιώθηκα τελείως...Θα τσουρομαδιστούμε όλες μαζί και θα μας μαζεύει η αστυνομία, έτσι που είμαι "ήπιος!" άνθρωπος.

    Φιλάκια γλυκιά μου και ευχές πολλές και πάλι για τα διδυμάκια σας!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζαμπία μου προγεννητικά είναι όλα άψογα και χωρίς καθόλου οικονομική επιβάρυνση αλλά μετά η κατάσταση είναι απερίγραπτη. Προκειμένου να τσουρομαδηθείτε καλύτερα να έλθετε στη Ελλάδα για τον τοκετό όποτε προκύψει. Με το καλό βρε και γρήγορα ελπίζω.
      και ευχαριστώ πολύ για τις ευχές
      φιλιά καλό απόγευμα

      Διαγραφή
    2. Ζαμπία μου, διάβασε την απάντησή μου στην κα. Μαρία παρακάτω. Τέτοιες καταστάσεις είναι μεμονωμένες. Αν έχεις οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με τοκετό/γέννα στην Αγγλία, στείλε μου μήνυμα στο angeliki(τελεία)aa(παπάκι)ntlworld(τελεία)com και θα προσπαθήσω να σου απαντήσω σε ό,τι απορία έχεις.

      Διαγραφή
    3. ΕΝΣΤΑΣΗ!!που γεννησατε καλε? στη ζιμπαμπουε? γιατι εχω γνωση απο πολλα μαιευτηρια στην αγγλια και αυτο που περιγραφεις δεν υπαρχει!εδω ειναι πολυ χειροτερη η κατασταση οχι εκαι!

      Διαγραφή
  6. Κι εδώ άρχισε η τάση "υπεύθυνες για τον τοκετό είναι οι μαίες και όχι ο γιατρός" να εξαπλώνεται...εδώ με τη δικαιολογία της καισαρικής...
    Έχω την εντύπωση πως γίνεται ένας πόλεμος για επικράτηση..το όλο θέμα, όσο κι αν προσπάθησα να το δω και με άλλο μάτι, με τρομάζει...και με αγχώνει πολύ!

    Μα καλά δεν αφήνουν δίπλα στη λεχώνα ένα δικό της άνθρωπο να βοηθάει?
    Εγώ γεννούσα καλά, αλλά λόγω χαμηλού (στα τάρταρα) αιματοκρίτη δυο μέρες δεν μπορούσα ούτε το κεφάλι να σηκώσω..έπρεπε κάποιος να προσέχει το μωρό, να μου το φέρνει, να μου το παίρνει, και να το προσέχει ακόμα κι όταν το κρατούσα..μιλάμε ήμουν χάλια και στα δυο παιδιά..εκεί ούτε που θέλω να σκέφτομαι τι θα είχαμε γίνει, μάνα και βρέφος..
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι ακριβώς το κατάλαβες το πρόβλημα. Γίνεται πόλεμος και νομίζω εξαπλώνεται. Η νύφη μου είχε λόγω αιμοραγίας πολύ χαμηλό δείκτη σιδήρου και καταλαβαίνεις ότι δεν μπορούσε ούτε να σηκωθεί και είχε δυο μωρά δίπλα της να φροντίσει. Γκραν γκινιόλ ιστορία. Αλλά ευτυχώς τα ξέχασε όλα αυτά, έχοντας στην αγκαλιά της τα μωράκια της.
      φιλιά κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  7. Η κολλητη μου γενναει απο μερα σε μερα στο Λονδινο και πραγματικα δεν καταλαβαινω την αποφαση της αφου η κουμπαρα της παραλιγο να χασει το παιδι της απο ασιτια οταν η μαια που εστελνε στο σπιτι το κρατος δεν καταλαβε οτι το παιδια εχανε βαρος συνεχεια. Μεχρι που οι γονεις την αγνοησαν και απευθηνθηκαν σε παιδιατρο. Το 2ο το γεννησαν στην Ελλαδα!!!
    Ελπιζω μονο ολα να πανε καλα!
    Να στειλεις φιλακια στα διδυμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό με τις μαίες που επισκέπτονται δυο φορές την εβδομάδα το σπίτι είναι ανέκδοτο. Φέρνουν και μιά ζυγαριά μαζί για να το παίξουν παιδίατροι. Να σκεφτείς οτι η μιά είχε και το θράσος να μας γράψει και συνταγή για τα πονάκια των μωρών.
      και μη χειρότερα.
      καλό απόγευμα και συ φιλάκια στα παιδάκια σου.

      Διαγραφή
    2. Η κολλητη μου τελικα γεννησε. Ευτυχως ειχε καλη μαια. Η διπλανη της υπεφερε της αρνηθηκε η μαια και την επισκληριδιο!

      Διαγραφή
    3. Να της ζήσει το μωράκι, καλότυχο και γερό να είναι. Τυχερή ήταν, φαίνεται θα ήταν εύκολη περίπτωση.
      καλημέρα

      Διαγραφή
    4. Ρε παιδιά γράφετε γράφετε και δεν καταλαβαίνω τι λενε εχω γεννήσει και η αδελφή στην Αγγλία στο Λονδίνο δεν δεν βιώσαμε τίποτα από όλα αυτά δεν μπορω να καταλάβω τι λέτε ασυναρτησίες εμενα μια χαρα μου φέρθηκαν και το μωρο μου που είχε πρόβλημα με τον ικτερο αμεσως το καταλάβαμε που γέννησατε εσείς στη. Αφρική;;;🤔

      Διαγραφή
  8. Δεν μπορούσα να το φανταστώ ! Οι Άγγλοι , τυπικοί με μέτρα και σταθμά , οργανωτικοί, δεν τους ξεφεύγει τίποτε στη εθιμοτυπία !!! αλλά τέτοιο χάλι ? Το επισκεπτήριο το τηρούν , την φροντίδα της μητέρας και του παιδιού ποιός τα τηρεί?
    Μαρία μου , το θετικό είναι ότι μπόρα ήταν και πέρασε και έχεις τα παλληκαράκια σου
    γερά και δυνατά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το φανταστείς Ολυμπία μου, δεν υπερβάλω καθόλου. Οσα λες για τις τυπικότητες είναι έτσι αλλά φαίνεται απο τους πολλούς τύπους, χάνουν την ουσία. Ενδιαφέρονται για το ωράριο αλλά για τις ανάγκες των ασθενών καμιά μέριμνα.
      φιλιά

      Διαγραφή
  9. Κατ αρχάς Μαράκι ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΟΥΝ (συγγνώμη που δε το πήρα χαμπάρι νωρίτερα,αλλά κι εγω τρέχω με δικά μου,όχι γεννητούρια, νάναι Καλανάστητα και Καλότυχα!
    Οσο για το Νοσηλευτικό Αγγλικό σύστημα,ευτυχώς μέχρι στιγμής δε το χρειαστήκαμε,κι εύχομαι ποτέ,με τούτα που ακούω κι έρχονται και επιβεβαιώνουν ο,τι είχα ακούσει κι απο άλλους γενικά. Περιττόν αν σου πω οτι ο άντρας της ξαδέλφης μου που ζουν Λονδίνο και είναι Γιατρός, Διευθυντής σε Κρατικό Νοσοκομείο, ο,τι χρειασθεί έρχεται Ελλάδα και το κάνει!!!τόσο καλά.
    Στο μόνο που ικανοποιήθηκα είναι το θέμα του επισκεπτηρίου,που στα δικά μας ,ειδικά επαρχιακά Νοσοκομεία,είναι μπάτε σκύλοι αλέστε κι αλεστικά μη δίνετε.Ολες τις ώρες,όσοι πιστοί προσέλθετε,παιδιά πάνω απο τα μωρά να βήχουν και να φτερνίζονται,και δε συμμαζευεται
    Φιλάκια πολλά και καλό κουράγιο τώρα στο σπίτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά μου ευχαριστώ πολύ για τις ευχές ελπίζω να μην σε απασχολούν σοβαρά προβλήματα. Οσο για το Αγγλικό σύστημα υγείας, ξέχασέ το, δούλευε κάποτε με εμάς τους βαλκάνιους που νομίζαμε οτι θα μας κάνουν καλά οι Εγγλέζοι. Το δικό μας ΕΣΥ παρόλα τα προβλήματα του και την άνεπάρκειά του θα έλεγα είναι πολύ καλύτερο απο το δικό τους. Δεν νοείται να σε περιθάλπτει η νοσοκόμα και ο γιατρός να είναι απών. Και τι νοσοκόμα, θεε μου φύλαγε!!!!!!!
      τα προβλήματα του δικού μας συστήματος είναι άλλα. Είναι ότι μάθαμε τους γιατρούς αλλά και τις νοσοκόμες με τα φακελλάκια γιατί νομίζουμε ότι θα μας προσέξουν καλύτερα. Αλλά εγώ ξέρω απο δικές μου περιπτώσεις που νοσηλεύτικαν σε δημόσια ελληνικά νοσοκομεία και χωρίς να δώσουμε φακελλάκι έίχαμε μιά ανθρώπινη και αξιοπρεπή περίθαλψη.
      καλό βράδυ κορίτσι μου

      Διαγραφή
  10. α πα πα!!!

    εδώ η μαιευτική είναι τει και δεν έχουν όλες γνώσεις, αλλά πολλές έχουν!

    εκεί να πάω ρε παιδια. εγώ που έχω και γνώσεις, τρελλά λεφτά θα βγάλω.
    πάντως πέρα απο την πλάκα, λονδίνο σου λένε μετά για εξετάσεις και χειρουργεία. μάλλον χάλια είναι παντού. απλά σε διαφορετικούς τομείς...


    να μου φιλήσεις τα ζουζουνάκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρία εκεί να φτιάξουμε νοσοκομείο!!!!!!!!! τι λες???
      Πέρα απο την πλάκα ποιες εξετάσεις και ποιό Λονδίνο. Μόνο αν πας στη Χάρλευ στρητ και πληρώσεις επίσκεψη καμιά 500 λίρες θα έχεις και προσοχή και ενδιαφέρον.
      αλλοιώς αστα να πάνε φιλενάδα

      Διαγραφή
  11. Μολις εκτιμησα τα μαλα το Μακαρειο Νοσοκομειο στην Λευκωσια!
    Και δεν το ειχα σε μεγαλη υποληψη! Τελικα... ειναι τελειο (ε ΟΚ τα κρεβατια ειναι λιγο αρχαια, περισσοτερο με γουρνες μοιαζουν, αλλα...) κι οι νοσοκομες μας πονετικεεεεεεεεεες! Σε σχεση μ' αυτες τις κρυοκωλες μαιες, που περιγραφεις, οι δικες μας ειναι αδελφες του ελεους! ;)

    Φτανει που περασαν ολα, Μαρια μου! Να χαιρεσαι τα εγγονακια σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το έχεις σε πολύ υπόληψη!!!! Μόνο να έβλεπες τα μούτρα τους θα καταλάβαινες πολλά. Εμένα μου φαινόντουσαν ότι κλεινόντουσαν στα γραφεία τους για να πιούνε χιχιχιχι
      φιλιά

      Διαγραφή
  12. Απίστευτα μου φαίνονται όλα αυτά! Τι να πρωτοσχολιάσω;
    Γεννιούνται μωρά και δεν υπάρχει παιδίατρος, ούτε εμφανίζεται γιατρός για τη λεχώνα που στέκεται στην ουρά για το σισίτιο;
    Ποιος νόμος τις καλύπτει και λειτουργούν έτσι ανεξέλεγκτα;
    Αν αυτό θεωρείται από τα πολύ καλά οργανωμένα της Αγγλίας, στα λιγότερο οργανωμένα τι γίνεται; Χίλιες φορές στο σπίτι με το γιατρό!

    Μαράκι μου, ειλικρινά δε θα ξεχάσω ποτέ αυτή σου την ανάρτηση...
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ Μαίρη μου για ποιούς νόμους μου λές?? Αυτοί είναι οι νόμοι και οι κανονισμοί. Νομίζεις οτι τα κάνανε για μας για να τους κακοχαρακτηρίσω??
      Να δείς εσύ τι βασανιστήρια κάνουνε σε καμιά κοπελίτσα που δεν έχει κανέναν να φωνάξει και να παραπονεθεί. Μόνο που δεν την μαστιγώνουν τρείς φορές την ημέρα πριν το φαγητό.
      φιλιά

      Διαγραφή
    2. Θα έχω να το λέω Μαράκι μου, ούτε για αστείο δεν περίμενα ν' ακούσω αυτά τα πράγματα...
      Να είναι γεροί μαμά και μωράκια, σύντομα να ξεχαστούν αυτά τα αίσχη.

      Σου έχω και βραβείο όμορφη γιαγιά!

      Φιλιά, καλή σου νύχτα ψυχούλα μου!

      Διαγραφή
  13. Εγώ δεν τα θυμάμαι τόσο χάλια ρε παιδί μου τα πράγματα. Θα μου πεις πάνε και 20 χρόνια, είχα γεννήσει και φυσιολογικά. Μόλις συνειδητοποίησα ότι μπορεί και νά ‘ταν τόσο χάλια και να μην το πήρα είδηση επειδή ήμουν και μικρή, δεν είχα και καθόλου επιπλοκές, δε χρειάστηκα ιδιαίτερη βοήθεια, επίσης γέννησα εκτός Λονδίνου, μπορεί στη κεντρική Αγγλία τα πράγματα να είναι καλύτερα.

    Τελικά τα νοσοκομεία τα δικά μας μπορεί να μην είναι και τόσο χάλια όσο νομίζουμε, σε σύγκριση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ασπρούλα μου μάλλον ήσουνα πολύ μικρή και η χαρά σου πολύ πολύ μεγάλη που δεν πρόσεξες τίποτα ή παραμεγάλωσες και δεν θυμάσαι επίσης τίποτα χαχα
      φιλιά φιλενάδα μου

      Διαγραφή
  14. Δεν είχα ιδέα!!! Και εγώ που νόμιζα ότι προτεραιότητά τους ειδικά στην Αγγλία, ήταν ο τομέας υγείας & περίθαλψης... Ενδιαφέρουσα ανάρτηση! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κακώς νόμιζαμε Μαράκι μου και εσύ και εγώ.
      φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  15. Και μετά, μου καμώνονται τους υπερήφανους για το εθνικό σύστημα υγείας και το διαφημίζουν στους Ολυμπιακούς. Είναι χάλια και όσο πάει χειροτερεύει.

    (επίσης να μας γυρίσουν τα μάρμαρα του Παρθενώνα -ε μα πια!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιγκουίνε μου σου απαντησα χτες αλλά χάθηκε η απάντηση και το πρόσεξα μόλις τώρα.
      συγνώμη εκ μερους του μπλόγκερ.
      να μας τα γυρίσουν το συντομότερο γιατί θα μας τα πε΄θάνουν.!!!!!!!!
      καλό βράδυ

      Διαγραφή
  16. Καλημέρα Μαράκι!Πώ πώ!Φοβερές καταστάσεις!!Σάν τήν Ελλαδίτσα μας πουθενά!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δεν μου φαίνονται και περίεργα αυτά που γράφεις έτσι την έζησα και'γω την τελευταία γέννα μου και με μαία που έκανε την πρακτική της ούτε καν έμπειρη που με κατάσκισε ώσπου να'ρθει ο γιατρός!
    Τελικά πιστεύω η γέννα είναι και λαχείο να σου πετύχει!
    Να'ναι καλά τα παιδιά και η μητέρα σύντομα θα τα ξεχάσει όλα δίπλα στα μωρά της!

    Φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζουζού είναι δυνατόν να παίζουμε κορώνα γράμματα ζωές, και να εμπιστεύομαστε άσχετους ανθρώπους. Ούτε θέλω να σκέφτομαι τι μπορεί να συμβεί σε οποιαδήποτε κοπέλα και στο μωρό της με τις άσχετες που το παίζουν γιατρίνες.
      φιλιά

      Διαγραφή
  18. Καλησπέρα!! Τι να πω!! Με βάση αυτά εμείς έχουμε σούπερ νοσοκομεία. Μα είναι δυνατόν με καισαρική και δίδυμα να μείνει μόνη η λεχώνα;
    Δεν περίμενα να ακούσω μια τέτοια κατάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μπορεί να μην έχουμε τα σούπερ νοσοκομεία, αλλά θέλω να πιστεύω ότι οι συνθήκες για τους τοκετούς τουλάχιστον είναι πολύ καλύτερες.
    ΄καλό βράδυ κορίτσι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Απίστευτα αυτά που γράφεις!!! Ρώτησα τον άντρα μου (χειρουργός, με μετεκπαίδευση στην Αγγλία)και μου είπε ότι έτσι είναι, οι μαίες κάνουν ό,τι θέλουν. Ο ίδιος δεν "έζησε" κάτι τέτοιο, δεν ήταν σε μαιευτική κλινική αλλά το είχε ακούσει!
    Δόξα τω Θεώ, εμείς από μαιευτήρια καλά τα πάμε. Με τις αποκλειστικές μας, με ελαστικά ωράρια επισκέψεων, μέχρι την εγκατάσταση της γιαγιάς στο δωμάτιο....
    Να είναι καλά μητέρα και μωρά... και θα ξεχαστεί η ταλαιπωρία!!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλία μου δεν ξέρω πως λειτουργούν τα άλλα νοσοκομεία, ευτυχώς δεν τα χρειαστήκαμε. Τα δικά μας βέβαια μαιευτήρια είναι μιά βιομηχανία καισαρικών. Τα περισσότερα παιδιά έρχονται΄στον κόσμο 8.00-14.00 και απο Δευτέρα έως Παρασκευή.
      και αυτό δεν είναι καλό, ελπίζω σιγά σιγά να υπάρξει συνειδητοποίηση και αλλαγή.
      φιλιά πολλα

      Διαγραφή
  21. Μαρία μου την ξέρεις την άποψή μου. Όσο δυνατόν λιγότερη παρέμβαση στη γέννα και σωστή ενημέρωση. Δυστυχώς οι γιατροί και το εδώ νοσοκομειακό σύστημα δεν ευνοεί αυτό το σκοπό. Στην Αγγλία πάλι αυτό το πέτυχαν. Γι' αυτό το λόγο και η κακή νοσοκομειακή εικόνα γιατί από άποψη ασφάλειας και όχι άνεσης δεν νομίζω να διαφέρουν από τα εδώ δεδομένα. Οι περισσότερες γυναίκες γεννούν με ασφάλεια στα σπίτια τους με τις μαίες τους και μόνο αν υπάρχει λόγος μεταφέρονται στο νοσοκομείο που βρίσκεται σε αναμονή και ετοιμότητα. 'Η αν υπάρχει όπως στη δική σας περίπτωση των διδύμων αυξημένος κίνδυνος και ανάγκη για καισαρική. Εδώ το σύστημα επιμένω πως είναι πολύ "βρώμικα" στημένο και δυστυχώς θα πάρει χρόνια να αλλάξει η κατάσταση.
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν διαφωνώ μαζί σου, όμως για την γέννα στο σπίτι έχω αντιρήσεις. Πρέπει το νοσοκομείο να είναι σε πολύ μικρή απόσταση απο το σπίτι και η μεταφορά να γίνει πολύ γρήγορα της επιτόκου. Εσύ νομίζεις οτι μπορεί να λειτουργήσει αυτό οταν δεν υπάρχουν νοσοκομεία με υποδομές σε όλη την επαρχία?? Αν μια γυναίκα μένει σε ένα χωριό στο Κιλκίς πχ σε πόση ώρα μπορεί να φτάσει στην Θεσσαλονίκη. Οχι εγω δεν θα έμπαινα ποτέ στη διαδικασία της αγωνίας μέχρι να φτάσει η γυναίκα με ασφάλεια στο νοσοκομείο. Και ύστερα για τις καισαρικές έχεις δίκιο αλλά ποιά γυναίκα που έκανε καισαρική μπορεί να ισχυριστεί ότι δεν ήταν απαραίτητη??
      έχουμε πολλά ακόμα να πούμε
      φιλάκια

      Διαγραφή
  22. Δεν το πιστεύω!!!Χα χα χα!!Χειρότερα από μας!! Δόξα τω θεώ!Να έχουμε κάτι να υπερηφανευόμαστε μέσα στο χάλι μας!Άς το χαρούμε όσο κρατήσει ακόμα!! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φανή μου, έζησα και πολλά αλλα που δεν τα έγραψα, γιατί ήταν πταίσματα σε σχέση με την αδιαφορία τους.
      φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  23. Α! Η θέα μου είναι από Β. Όλγας γλυκούλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με μπέρδεψε ένα μεγάλο πάρκινγκ που είδα απο ψηλά και δεν το αναγνώρισα.
      φιλάκια και πάλι

      Διαγραφή
  24. Γνώριζα ότι υπάρχει υψηλή ζήτηση για μαίες και γενικότερα, γιατρούς και νοσηλευτές στην Αγγλία. Αλλά τέτοιο μπάχαλο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα νομίζω ότι κάνουν και αυτοί περικοπές στις προσλήψεις, γιατί οι μαίες έκαναν επισκέψεις στα σπίτια τρείς φορές την εβδομάδα και τώρα λόγω μείωσης προσωπικού γίνονται οι επισκέψεις μια με δυο φορές.

      καλό απόγευμα

      Διαγραφή
  25. Καλημέρα κι από μένα. Καταρχήν, κα. Μαρία μου, να σας ευχηθώ να σας ζήσουν τα διδυμάκια, να είναι πάντα γερά και καλότυχα και να τα χαίρεστε όλοι ! Κατά δεύτερο, να συστηθώ: λέγομαι Αγγελική, μαμά 2 αγοριών 6 και 2 χρονών αντίστοιχα. Κατάγομαι από την Θεσσαλονίκη, αλλά τα τελευταία 16 χρόνια ζω στην Αγγλία και εργάζομαι στο Εθνικό Σύστημα Υγείας (NHS) – σε διοικητική θέση. Διάβασα με προσοχή την ανάρτησή σας και ενώ δεν αμφισβητώ καθόλου ότι τα γεγονότα είναι έτσι όπως τα έζησε η νύφη σας (και για τα οποία – αν πράγματι είναι έτσι, δηλαδή δεν την βοηθούσαν οι μαίες, δεν έλεγξε παιδίατρος τα μωρά κτλ – θα χαιρόμουν πάρα πολύ να την βοηθήσω, αν ήθελε να κάνει επίσημη καταγγελία στο νοσοκομείο), θα ήθελα – αν μου επιτρέπετε – να κάνω κάποιες γενικές διευκρινήσεις για το σύστημα και τις διαδικασίες του για να μην δημιουργούνται λανθασμένες εντυπώσεις και γίνονται συγκρίσεις σε λάθος βάσεις.
    Αρχικά, πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ότι το Βρεττανικό Εθνικό Σύστημα Υγείας, είναι ένα σύστημα που προσφέρει 100% ΔΩΡΕΑΝ υπηρεσίες υγείας παγκοσμίου κλάσσης σε ΟΛΟΥΣ ανεξαιρέτως τους κατοίκους της Μεγ. Βρετανίας. Δεν μπορεί, λοιπόν, να συγκριθεί με ένα σύστημα σαν το Ελληνικό, όπου δεν μπορείς να έχεις υπηρεσίες, αν δεν πληρώσεις (άλλος πολύ, άλλος λίγο).
    Επίσης, έχετε δίκιο όταν λέτε ότι όσον αφορά τους τοκετούς, τα «αφεντικά» είναι οι μαίες. Οι γιατροί είναι όντως μόνο για περίπλοκες ιατρικές παρεμβάσεις. Όμως οι μαίες δεν είναι τα αμόρφωτα κορίτσια που διάλεξαν την εύκολη λύση, όπως λέτε. Για να γίνεις μαία στην Αγγλία πρέπει να πας στο πανεπιστήμιο για 3-4 χρόνια – αν δεν έχεις κάποιο άλλο σχετικό πτυχίο, π.χ. νοσηλευτικής – ή για 1.5 χρόνο, αν έχεις πτυχίο νοσηλευτικής και θέλεις να μεταπηδήσεις στην μαιευτική. Με το που τελειώνουν το πτυχίο τους, πρέπει να εγγραφούν στο Εθνικό Συμβούλιο Μαιών και να παρακολουθούν σε τακτά χρονικά διαστήματα επιμορφωτικά σεμινάρια και να δίνουν εξετάσεις, αν θέλουν να συνεχίσουν να δουλεύουν ως μαίες. Σε καμία περίπτωση όμως δεν επιτρέπεται να παραβαίνουν εντολές γιατρού, οπότε αν όντως έγινε κάτι τέτοιο, θα προέτρεπα την νύφη σας να το καταγγείλει, διότι είναι πολύ σοβαρό παράπτωμα.
    Επίσης είναι πολύ σοβαρό αυτό που λέτε ότι δεν ήρθε παιδίατρος να δει τα παιδιά. Κάθε νεογνό, κατά την διάρκεια που παραμένει στο νοσοκομείο, πρέπει να εξετάζεται από παιδίατρο τουλάχιστον 2 φορές την ημέρα και δεν μπορεί να δοθεί εξιτήριο για τα μωρά χωρίς την υπογραφή παιδιάτρου. Αν όντως έγινε κάτι τέτοιο, είναι εγκληματικό και σε περίπτωση επίσημης καταγγελίας από την νύφη σας, θα πέσουν κεφάλια.
    Να μην σας λέω άλλα και σας κουράζω. Απλά ήθελα να σας πω ότι το Εθνικό Συστημα Υγείας της Αγγλίας σίγουρα δεν είναι το καλύτερο στον κόσμο, αλλά δεν είναι – ως γενικό σύστημα μιλάω πάντα – και αυτό που περιγράφετε. Εγώ γέννησα και τα δύο μου αγόρια εδώ με καισαρική και η εμπειρίες μου ήταν τέλειες. Καταστάσεις όπως αυτές που αναφέρετε πιο πάνω είναι άσχημες εξαιρέσεις, οι οποίες πρέπει να καταγγέλλονται για να διορθώνονται. Όπως ανάφερα και στην αρχή της απάντησής μου, αν η νύφη σας ή ο γιος αποφασίσουν να προβούν σε επίσημη καταγγελία και θέλουν οποιαδήποτε βοήθεια με τα διαδικαστικά, θα χαρώ πολύ να βοηθήσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγγελική μου, χαίρομαι πολύ που διάβασα την απάντηση σου σε όλα οσα έγραψα. Το σύστημα υγείας στην Αγγλία δεν το αμφισβητώ και δεν θα μπορούσα να το συγκρίνω με το Ελληνικό που είναι κατά κοινή ομολογία προβληματικό. Δεν περιέγραψα όμως το Σύστημα Υγείας, περιέγραψα τι΄ζήσαμε και επειδή βέβαια υπάρχει εμπειρία απο γεννήσεις στην Ελλάδα, θα τολμούσα να πω ότι τα πράγματα είναι πιο ανθρώπινα στην Ελλάδα με όλα της τα στραβά. Προσεξε γραφω πιο ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ οχι πιο καλύτερα απο άποψη γιατρών και περίθαλψης. Οπως θα διάβασες έγραψα για τον έλεγχο που της γινόταν προγεννητικά και που ήταν άψογος. Η παραμονή της όμως στο νοσοκομείο ήταν τραυματική απο πλευράς ευασθησίας για κοπέλα με καισαρική και με χαμηλό δείκτη σιδήρου που σημαίνει οτι ζαλιζόταν και με δυο μωρά, που θα έπρεπε να φροντίζει μόνη της τουλάχιστον την νύχτα που έφευγε ο ΄΄αντρας της.Τα παιδιά τα ΄κύταξε γιατρός και όχι ένας αλλά πολλοί μόλις γεννήθηκαν και επειδή ήταν όλα εντάξει και δεν χρειάστηκαν ούτε θερμοκοιτίδα, τα άφησαν στη φροντίδα της μητέρας και των μαιών.
      Κατά τα λεγόμενα της νύφης μου και του γιού μου, η συμπεριφορά ορισμένων ήταν απαράδεκτη και παρακαλούσαν να μην είναι βάρδια οι συγκεκριμένες οταν θα έμενε μόνη η νύφη μου, γιατί δεν θα την βοηθούσε καμμιά.
      Επίσης θα γνωρίζεις οτι οταν βγαίνουν απο το νοσοκομείο τους δίνουν εκτός απο τα βιβλιάρια των παιδιών και ένα ντοσιέ σαν ημερολογίο που γράφει η κάθε εφημερεύουσα και περιγράφει τι έγινε με την συγκεκριμένη ασθενή κατά την διάρκεια της βάρδιας. Εκεί έγραφαν και επαναλάμβαναν μάλιστα όχι βέβαια όλες αλλά ορισμένες ότι υπήρξε αρνηση της προσφερομένης βοήθειας.
      Εσυ λες ότι αυτές οι κοπέλλες είναι μορφωμένες, το πιστεύω επειδή το λες εσύ αλλά λέγονται διάφορα για το επίπεδό τους απο Αγγλικούς πανεπιστημιακούς κύκλους στους οποίους ανήκουν και τα δυό παιδιά μου.
      Εν πάσει περιπτώση καταγγελία έγινε για όλα αυτά που συνέβησαν και ελπίζω ότι ήταν μεμονωμένο περιστατικό που έτυχε σε καλομαθημένους Ελληνες.
      Και πάλι σ΄ευχαριστώ για την προσοχή και το ενδιαφέρον που έδειξες και αν κάτι χρειαστούν σχετικά με την καταγγελία να είσαι σίγουρη ότι θα ζητήσω την βοήθέιά σου.
      καλό βράδυ
      Πάντως παιδίατρος δεν τα έχει δεί ακόμα, αν θέλεις θα σε ενημερώσω οταν γίνει αυτό.

      Διαγραφή
    2. Απαράδεκτο που δεν τα 'χει δει παιδίατρος !!! Ενημέρωνέ με οπωσδήποτε για τις εξελίξεις, σε παρακαλώ.

      Διαγραφή
  26. ίσως να μην είναι όλα τα νοσοκομεία τα ίδια. μια φίλη μου που γέννησε δύο παιδιά στο Λονδίνο,μου έλεγε πόσο ευχαριστημένη ήταν από το σύστημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Κορίτσι μου, μπορεί σε άλλα νοσοκομεία να είναι καλύτερα τα πράγματα. Για τις μαίες όμως του συγκεκριμένου νοσοκομείου θα έχω να λέω και να τις παινεύω.
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Χάλια τα πράγματα,δηλαδή και στην Αγγλία!Το να γεννήσει κάποια γυναίκα στο σπίτι της είναι απ' όλες τις απόψεις καλύτερο!Αρκεί να μην υπάρξει,κάποια επιπλοκή!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντως υπάρχει πράγματι η τάση για γέννες στο σπίτι γενικά σε όλη την Ευρώπη. Απο ψυχολογικής άποψης είναι πολύ καλύτερα γιατί το περιβάλλον του σπιτιού μας είναι οπωσδήποτε καλύτερο αλλά απο άποψη ασφάλειας δεν θα το ρισκάριζα.
      καλό βράδυ τριανταφυλλίτσα μου

      Διαγραφή
  29. Δηλαδή μην γκρινιάζουμε μόνο για τα δικά μας χάλια. Υπάρχουν και χειρότερα.
    Για φαντάσου να γινόταν και εδώ το ίδιο. Δεν θα έμενε τσουλούφι στις μαίες . Ποιός θα τις έσωνε από μητέρες και πεθερές( τις γιαγιάδες εννοώ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωσώ μου γκρινιάζουμε γιατί ζητάμε πάντα το καλύτερο και οταν δεν μπορούμε να το έχουμε ή δεν μας αφήνουν να το έχουμε αγανακτούμε και θυμώνουμε.
      φιλιά και καλό βράδυ

      Διαγραφή
  30. Δεν έφερες καμιά τούφα μαλλί από την ξυνή μαία????Ετσι να το δούμε να ευχαριστηθούμε!!Πάντως από μένα δεν θα το γλύτωνε!!χαχα!
    Σοβαρά τώρα, ασύλληπτο!!
    Ευτυχώς μαμά και μωράκια είναι καλά!!!Καλό ΣΚ γλυκιά μου γιαγιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσάνθη μου δεν ήταν μία η ξυνή ήταν πολλές που να βρείς άκρη.
      τέλος καλό όμως όλα καλά
      φιλιά κορίτσι μου

      Διαγραφή
  31. A! καλά να έχουμε να περηφανευόμαστε!!!! υπάρχουν και χειρότερα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εμείς τα χάλια μας έχουμε αλλά τουλάχιστον δεν έχουμε χάσει την ανθρωπιά μας για χάρη των κανόνων.
      φιλιάααααααα

      Διαγραφή
  32. Μήπως Μαρία μου .. λέω..μηπως υπαρχουν παντού..τα ίδια;;; η αγανακτηση σας δικαιολογιμένη..και μενα θα μου ειχε ανέβει το αίμα στο κεφάλι...όσο για το ωραριο.. εγώ που γέννησα την μια μου κόρη στην Γερμανία... και που το νοσοκομείο ήταν 40 χιλ μακρυα απο το σπίτι που μεναμε..τι να σου πώ..τραυματική εμπειρία ολομόναχη μεχρι το επισκεπτήριο...αλλα οι υπερεσίες τους άψογες απο καθε αποψη...μονο ενα χερι που θα με κρατούσε μου έλειπε... μου θύμησες .. τα δικα μου.. τέλος πάντων... σημασία ειναι πως ειναι καλά τα παιδιά ..να σου ξαναευχηθώ να τα χαρήτε και να τα καμαρωσετε οπως ποθήτε.....φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλίτσα μου αυτό θέλαμε και μείς να δώσουμε στο κορίτσι μας, την αγκαλιά μας και την βοήθειά μας αλλά και την παρουσία μας σε αυτές τις μοναδικές στιγμές. Αλλά δυστυχώς και για εμάς (την μαμά της και εμένα) την αφήσαμε μόνη της για να υπακούσουμε σε κανονισμούς.
      φιλιά πολλά
      ευχαριστώ για τις ευχές

      Διαγραφή
  33. Υπάρχουν και πολύ χειρότερα.
    Ας ευγνωμονούμε για τα αγαθά που έχουμε!
    φιλιά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ασφαλώς για όλα υπάρχει το χειρότερο αλλά εμείς ζητάμε το καλύτερο. Ετσι δεν είναι??
    φιλάκια Κόνυ μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Αργω να περασω μερικες φορες απο το σπιτικο σου αλλα δεν ξεχνω ποτε να ερθω να μαθω νεα απο τους μπλοκοφιλους!!!!Να εισαι παντα καλα και καλη εβδομαδα να εχεις απο αυριο με υγεια.Παντου υπαρχουν προβληματα τελικα και ισως εκει περισσοτερα.
    Να σας ζησουν τα εγγονακια.να εχουν υγεια και τυχη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ Σκρουτζάκο μου για τις ευχές σου.
      καλή εβδομάδα και σε σένα

      Διαγραφή
  36. Mαρία μου πραγματικά νομιζω πως πέσατε στην περίπτωση διαβαζοντας το σχόλιο της Αγγελικής..
    Γέννησα την δεύτερή μου κόρη στην Γερμανία ,η γιατρός ηρθε την τελευταία στιγμή ,μάλλον έτσι π΄ρεπει να γίνεται ,ολα οι μαιες να τα φροντίζουν..
    Κατα τα άλλα όλα άψογα ,καμμία σχέση ,με τα αγγλικα δεδομένα ,ουτε και της χώρας μας φυσικά ...
    Φιλιά Μαρία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά αγώνας μαιευτήρες - μαίες κερδίζουν οι μαίες!!!!!
      φιλιά

      Διαγραφή
  37. εγώ περίμενα να είναι πιο ανθρώπινα εκεί,αλλά από όσα μας γράφεις,καλύτερα που δεν γέννησα στην Αγγλία....είναι γενικά οι Αγγλοι ψυχροί,ίσως λόγου κλίματος,τι να πω.Εμείς εδω όμως είμαστε και άνθρωποι,και αστέρια-)))
    πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν νομίζω οτι είναι ψυχροί, έχουν όμως κανόνες που δεν τους παραβιάζουν ούτε για ειδικές περιπτώσεις που χρειάζονται ειδικής μέριμνας και φροντίδας.
      φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  38. Πάντως και περιστασιακή να ηταν η εμπειρί που περιγράφεις, και μόνο ορισμένες μαίες ή νοσηλεύτριες να αφορά, μπορεί να είναι τρομακτικό γιά μιά μητέρα τις πρώτες μέρες που έχει στα χέρια τις δύο μωρά και με την ευαισθησία που γνωρίζουμε ότι έχει μιά λεχώνα. Η Αγγελική πάντως έχει δίκιο. Θα ήταν χρήσιμο γιά άλλες κοπέλες που θ'αποφασίσουν να γεννήσουν στο ίδιο νοσοκομείο να γίνει καταγγελία γιά τα σημεία που χρειάζεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Τζίτζερ μου ήταν οντως μια άσχημη εμπειρία που ευτυχώς όμως, ξεχάστηκε γρήγορα, όταν πήγε με τα μωράκια της γερά στο σπίτι. Καταγγελία έγινε ήδη όσο ήταν στο νοσοκομείο. Δεν ξέρω την εξέλιξη της όταν θα μάθω θα σας πω.
    καλό απόγευμα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Μόνο κάποια που έχει ζήσει παρόμοια κατάσταση μπορεί να καταλάβει.Εγώ πάντωςγέννησα και τρία μου παιδιά με καισαρική ,λόγω προβλήματος το πρώτο ,λόγω ανάγκης τα άλλα δυο, και ξέρω πως την πρώτη τουλάχιστον μέρα δε μπορεία καλά καλά να καθίσεις χωρίς να πονάς, πόσο μάλλον να σηκωθείς, να θηλάσεις να αλλάξεις να περιποιηθείς δυο μωράκια. Στο νοσοκομείο του Βόλου τα πράγματα είναι καλά μπορώ να πω αλλά χωρίς τη βοήθεια της μητέρας μου δε θα τα κατάφερνα τις πρώτες μέρες. Δυστυχώς πέρασε κάπιες δύσκολες στιγμές αλλά αφού είναι όλοι καλά νομίζω πως θα ξεχαστεί αργά ή γρήγορα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. eimai ellinida kai ergazomai ws maia sthn agglia gia oxtw xronia. h euthini gia th mhtera kai to paidi einai terasties kai to paramikro lathos de sugxwreitai se ayth th douleia. Yparxei to nursing midwifery council pou exei thesei austira epoptika mesa elegxou gia to poso asfalhs einai mia maia sth kliniki praksi gia to koino. Exw kanei polles gennes alla phgan poly kala kai se alles eixa epiplokes- pada me tous giatrous( maieythres, paidiatrous, anaisthisiologous)douleuoumai ws mia omada gia thn asfaleia ths mhteras kai tou mwrou.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ποια εισαι εσυ κ θα πεις τι δουλεια να κανει ο καθενας μας????? για πηγαινε στα ελληνικα δημοσια -ιδιωτικα που με την κοιλια στο στομα κ αρρωστη σαφηνουν να πεθαινεις αν δεν τους γεμισεις τις τσεπες με λεφτα μην κοιτας την Αγγλια οτι κ να κανει παλι η Ελλαδα δεν την φτανει. Η μουρη μας ειναι χωμενη στα σκ@τα κ παλι τους αλλους κοιταμε ! μπορει να'ταν οντως ετσι οπως τα λες αλλα αυτες οι κοπελες που λες δεν εχουν καμια διαφορα με αυτες των ΤΕΙ κλπ που εχουν ενα υφος γιατρου κ σε παρατανε με τα σκ@τα που ουτε καλημερα δεν λενε οι χ*ντρες πανε με ολους τους γιατρους κ υστερα το παιζουν η κυρια με Κ!(οσο για τους γιατρους/ηλιθιους θαυμα ητανε να τους συναντουσες στο χειρουργειο χαζογελωντας για τα διαφορα που βλεπανε στους κοιμησμενους ασθενεις ενω απο την αλλη η τσεπη τους ηταν γεματη) εγω δουλευω σαν μαια στα νοσοκομεια κ ζω συναισθηματικο εφιαλτη χιλιες φορες στο εξωτερικο. Επισης μην ακους τι λενε τιποτα δεν ειναι υποχρεωτικο βοηθας μεχρι εκει που πρεπει δηλ να βοηθησεις στον τοκετο απο κει κ περα ΑΝ η μητερα ενδιαφερεται να μαθει πληροφοριες η εχει αναγκη ΟΛΕΣ βοηθανε εγω το κανω απο μονη μου(εννοω απο εντολες μου ειπαν να μην ασχολουμε) κ με το παραπανω επειδη αγαπαω την δουλεια μου κ τους ανθρωπους αλλα οταν θες να βοηθησεις τοσο περισσοτερο σε εκμεταλευονται εχω κανει πραγματα που δεν ειχαν σχεση με τα καθηκοντα μου επειδη ενιωθα ασχημα για την συμπεριφορα των γιατρων κ των νοσηλευτων που δεν τους εβρισκες πουθενα. κ τι καταλαβα? βρηκα τον μπελα μου αντι να πουν κ ευχαριστω μιλαγανε κ με ενα υφος! τσπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Οι κοπελες που λες δεν διαφερουν απο σενα μιλας τοσο ασχημα γι'αυτες που φαινεται τι μορφωση εχεις, Νικος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Αυτό το άρθρο είναι απαράδεκτο και αν φτάσει στην Αγγλία θα έχει μεγάλο πρόβλημα αυτός που έγραψε και το δημοσίευσε.
    Είμαι μαια και είναι με τα δώθε Ελλάδα Αγγλία και οι συνθήκες στην Αγγλία και ο σεβασμός που υπάρχει ανάμεσα στην νοσηλεύτριες στην μαιες και στους ιατρούς είναι άξιο θαυμασμού αυτά που λέει το άρθρο γίνονται εδώ στην Ελλάδαρα μας και να προσθέσω πως έν όψη του 2019 στην Ελλάδα χάνονται νεογνά και μάνες σε κλινικές της Αθήνας που πάτε και προσκινατε για δείτε αν χάνονται γυναίκες στην Αγγλία από γέννες;; γελάει ο κόσμος πραγματικά στην Ελλάδα θες να κάνει το επάγγελμα σου όπως έχει μάθεις και δεν σε αφήνουν Γιατί κάποιοι θέλουν να δείχνονται Όχι ότι είναι όμως Τέλος πάντων μην τρώτε ότι σας σερβίρουν έλεος έλεος έλεος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή