Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

πάλι θα κάνω απονομή!!!

Τον τελευταίο καιρό δεν προλαβαίνω ούτε να γράψω αλλά ούτε να κάνω τις συνηθισμένες μου βόλτες απο τα αγαπημένα μου μπλογκς για να μάθω τα νέα σας.
Κάτι ψιλοπροβλήματα υγείας δικά μου και συγγενικών μου προσώπων, κάτι ετοιμασίες για τον χειμώνα που έρχεται, ξέρετε εσεις, κατέβασε χειμωνιάτικα, μάζεψε  καλοκαιρινά πάνε οι μέρες μου. Οταν λέω προβλήματα υγείας μην φανταστείτε τίποτε σημαντικό.  Λίγο με πονάνε τα χέρια, λίγο τα πόδια, λίγο από όλα δηλαδή.
Ου γαρ έρχεται μόνο.
 
Ο αδελφός μου λέει ότι αν έχεις περάσει τα πενήντα και κάποιο πρωί ξυπνήσεις και δεν πονάς πουθενά... Τότε έχεις πεθάνει και δεν το ξέρεις.
 
Με πολύ χαρά πήρα αυτές τις μέρες απο την Μαίρη την Αιώνια Γυναίκα  αυτό το όμορφο βραβείο μαζί με την αγάπη της που την εκδηλώνει προς όλους μας με τις υπέροχες ιστορίες που μας χαρίζει.
Μαράκι ευχαριστώ πολύ για το βραβείο.
 
 
 
υπάρχουν βέβαια κανόνες για την παραλαβή του βραβείου και είναι οι παρακάτω.
1) Αναρτούμε το βραβείο στο ιστολόγιό μας
2) Ευχαριστούμε το πρόσωπο που μας το χάρισε
3) Αναφέρουμε 7 τυχαία πράγματα σχετικά με τον εαυτό μας
4) Αναφέρουμε τους κανόνες
5) Χαρίζουμε το Βραβείο σε ακόμα 7 ιστολόγια της επιλογής μας
6) Ενημερώνουμε τα ιστολόγια με ένα σχόλιο για να περάσουν να το παραλάβουν
 
Επαναλαμβάνω λοιπόν τα επτά χαρακτηριστικά μου, τα έχω ξαναγράψει αλλά επειδή δεν άλλαξαν τα επαναλαμβάνω χιχι.
 
1. Εχω περάσει προ πολλού τα πρώτα ήντα. Κορίτσια αν κρατάτε μυστικά να σας πω ακριβώς πόσο είμαι.
2. Ειμαι συνταξιούχος και πολύ το χαίρομαι.
3. Μου αρέσει πολύ η θάλασσα το καλοκαίρι αλλά και το χειμώνα, να ξέρετε αρχίζω τα μπάνια πάντα την Πρωτομαγιά και σταματώ τον Σεπτέμβρη.
4. Μου αρέσει το διάβασμα, τα τάξίδια, το bloging, η μαγειρική (με τη ζαχαροπλαστική δεν τα πάω καλά), μου αρέσει να έχω κόσμο σπίτι, χορεύω παραδοσιακά αλλά και Latin.
5. Τα τελευταία δώδεκα χρόνια, μένω στην εξοχή κοντά στη θάλασσα με τον άντρα μου και τα σκυλιά μας.
6. Ανησυχώ για την πατρίδα μας, για τα νέα παιδιά που σπουδάζουν, μορφώνονται και είναι άνεργα, ΄στεναχωριέμαι για τις απολύσεις που ακούω καθημερινά να συμβαίνουν σε γνωστούς και φίλους.
7. Θυμώνω με την αδικία, το ψέμα, την κουτοπονηριά, την αγένεια και με τους δήθεν.
 
Και δεύτερο  βραβείο αυτή τη φορά απο την Ολυμπία του Oldthings 
 
Ολυμπία μου ευχαριστώ πολύ.

 
 
και τα δύο βραβεία τα χαρίζω με πολύ αγάπη στα παρακάτω αγαπημένα μου ιστολόγια
1. στη Φιλία http://filiascrafts.blogspot.com/
2. στην Ελένη http://elenartista.blogspot.gr/
3. στο Κατερινάκι http://diamadaki.blogspot.gr/
4.στη Μαριάννα http://latelierdemarieanne.blogspot.gr/
6.στην Ελπίδα http://twoboysandhope.blogspot.gr/
7.στην Παρασκευούλα http://confusedmindblog.blogspot.gr
9. στην Αναστασία http://tourtitsesalliws.blogspot.gr/
10.στο Μαράκι http://mytripssonblog.blogspot.gr/
΄
 



 

54 σχόλια:

  1. Kαλησπέρα..συγχαρητήρια για τα βραβειάκια σου!
    Και εγω αυτή την περίοδο έχω ελάχιστο ελεύθερο χρόνο..αλλά θα επανορθώσουμε,που θα πάει;)
    καλή συνέχεια*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να λέω και την αλήθεια, καλύτερα να τρέχω και να μην προλαβαίνω, παρά να αποβλακώνομαι στον καναπέ και στην τηλεόραση.
      φιλάκια

      Διαγραφή
  2. Να χαίρεσαι το βραβειάκι σου και περαστικές πάντα να είναι οι αρρώστιες!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οι δουλειές δεν σταματούν ποτέ, κάθε εποχή με τα δικά της. Καλά να είμαστε να παλεύουμε.
    Δώδεκα χρόνια στην εξοχή, τι όμορφα! Συμφωνώ με τους προβληματισμούς σου, ήθελα να' ξερα τι μέλλον θα παραδώσουμε στα παιδιά μας...
    Εύχομαι να είναι περαστική η αδιαθεσία σου Μαρία, πολλά φιλιά και καλή δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και καλά που δεν σταματούν οι δουλειές Εύα μου, έτσι αισθανόμαστε χρήσιμες και γερές για να τρέχουμε και να εξυπηρετούμε την οικογένειά μας και όχι μόνο.
      Οσο για το μέλλον των παιδιών μας, δεν κοιμάμαι καθόλου ήσυχη τα βράδια, πότε βρίζω, πότε σταυροκοπιέμαι.
      φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  4. Μαρία μου,με φώναξες και ήρθα-)))
    σε ευχαριστώ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ που χαρίζεις τα βραβεία σου και σε μένα,πολύ χάρηκα βρε-)))
    δηλ.σύμφωνα με τον αδερφούλη σου,μόλις γίνω 50,και πονάω ,πρέπει να χαίρομαι?Χιχι...όμως η κάθε ηλικία έχει τη χάρη της.Και εγώ δεν στεναχωριέμαι που μεγαλώνω και εμφανίστηκαν ρυτιδούλες-)))
    μου άρεσαν πολύ οι απαντήσεις σου!!!Δεν θα δηλώσω συμμετοχή στο παιχνίδι σας,γιατί έχω το πορτραίτο στη μέση,και έχω και μεγάλη αγωνία ποιός θα κερδίσει-)))
    πολλά πολλά φιλιά και πάλι ευχαριστώ-)))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μας έχεις μεταφέρει την αγωνία σου. Καλή επιτυχία και μακάρι να έχεις πολύ μεγάλη συμμετοχή που δεν αμφιβάλλω καθόλου δηλαδή.
      καλό βράδυ

      Διαγραφή
  5. To 3,4 ,6 και7 θα μπορούσαν να είναι και δικές μου απαντήσεις. Ευχαριστώ πολύ για την προτίμηση. Να τα χαιρόμαστε λοιπόν τα βραβειάκια μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Κατερινάκι, σου αξίζουν πολλά βραβεία για το όμορφο μπλογκ σου.
      καλό βράδυ

      Διαγραφή
  6. Ααααααα... μεγάλη μου τιμή!!!! Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για τα βραβεία.... το πρώτο το είχα αλλά το δεύτερο είναι ολοκαίνουριο! Τρέχω να τα βάλω στη σελίδα τους!!!!!!!!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρέπει να ξεκινήσει νέος κύκλος απο όμορφα βραβεία. Χαίρομαι πολύ που αυξάνουν οι συλλογές μας.χιχιχι
      φιλάκια πολλά Φιλία μου

      Διαγραφή
  7. Μαρία μου σε ευχαριστώ που μου χάρισες και μένα βραβειάκια το πρώτο μου το έχουν χαρίσει και άλλες φίλες το δεύτερο όχι...
    Οι προβληματισμοί σου είναι και δικοί μου προβληματισμοί.
    Ωστόσο παίρνω τα βραβειάκια μου και σου εύχομαι καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου, σου αξίζουν πολλά βραβεία, μακάρι να τα χιλιάσεις.
      καλό βράδυ και σε σένα

      Διαγραφή
  8. Μαράκι καλησπέρα!Συγχαρητήρια γιά τά βραβεία σου!Καί άλλα περισσότερα σού εύχομαι!Τά αξίζης!Τά μωράκια σας τί κάνουν?Καλό βράδυ!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το δεύτερο βραβείο που είναι και πολύ ωραία εικόνα , ξεκίνησε απο σένα άν δεν κάνω λάθος. Σου αξίζουν και σένα πολύ περισσότερα.
    τα μωράκια μας είναι πολύ καλά , μεγαλώνουν. Την επόμενη βδομάδα φεύγω να αλλάξω βάρδια με την συμπεθέρα μου.
    ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου Δημητρούλα μου.
    καλό βράδυ και σε σένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συγχαρητηρια Μαρια!

    Ελπιζω ο χειμωνας να μην ειναι βαρυς φετος :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου φαίνεται οτι θα μεταναστεύσω στη Κύπρο!!!!Εκεί ο καιρός είναι ότι πρέπει για την ηλικία μου χαχα
      φιλιά

      Διαγραφή
  11. Συγχαρητήρια Μαρία μου:))
    Σου εύχομαι να μαζέψεις πολλά βραβεία!
    Τη θάλασσα τη λατρεύω κι εγώ!
    Φιλάκια:))!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπέρα Μαρία!!
    Συγχαρητήρια για τα βραβεία και σε ευχαριστώ πολύ που σκέφτηκες και μένα!
    Εγώ έχω περάσει τα δεύτερα -αντα και με πονάνε όλα από τώρα :) Συμφωνώ όμως με τα λόγια του αδελφού σου. Μου αρέσει που κάνεις Latin. Καιρό τώρα το σκέφτομαι και εγώ στα σοβαρά.
    Η αλήθεια είναι πως μου άρεσαν και τα επτά χαρακτηριστικά σου.
    Να σαι καλά και φιλάκια στα διδυμάκια!! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα λάτιν και οι παραδοσιακοί χοροί που λατρεύω είναι καλή γυμναστική αλλά και ψυχοθεραπία. Μετά τον χορό αν ακολουθεί και καφεδάκι με τις συνχορεύτριες είναι ότι πρέπει.
      φιλάκια

      Διαγραφή
  13. Μαράκι μου, να τα χιλιάσεις τα βραβειάκια σου!
    Δεν ξέρω τι λες για τα ήντα σου, εγώ βλέπω μια απίστευτα γλυκιά και νέα γυναίκα, με πολλή αγάπη για τη ζωή και τους συνανθρώπους της. Η ηλικία, είναι απλά ένας αριθμός και τίποτα άλλο.
    Αυτό που λέει ο αδερφός σου, το είχα ακούσει για μετά τα εξήντα, πες του ν' ανέβει καμιά δεκαριά χρόνια!
    Τυχεροί κι ευλογημένοι που έχετε περάσει τόσα χρόνια στην εξοχή, από του χρόνου βλέπω τα μωράκια σας να περνάνε όλο το καλοκαίρι μαζί σας!

    Το καλύτερο φάρμακο για τους πόνους στο σώμα, είναι απλό κι αποτελεσματικό.
    Θα πάρεις ένα μπουκαλάκι δαφνέλαιο κι αιθέριο έλαιο δεντρολίβανο. Μέτρα 15 σταγόνες στο δαφνέλαιο, γύρισε μια φορά το μπουκάλι ν' αναμειχθεί και κάνε ελαφρό μασάζ όπου πονάς. Είναι πολύ καλύτερο από τα χημικά παρασκευάσματα, θα δεις μεγάλη διαφορά!

    Την αγάπη μου σου στέλνω και πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαιρούλα, σήμερα πρωί πρωί πήγα στο φαρμακείο και προμηθεύτηκα τα σχετικά που μου γράφεις. Ηδη πασαλείφτηκα και μυρίζω πολύ όμορφο δεντρολίβανο. Το δαφνέλαιο γράφει το μπουκάλι κάνει και για τα μαλλιά!
      Ευχαριστώ πολύ για την συνταγή, θα σε ενημέρωσω για τα αποτελέσματα.
      καλό μεσημέρι

      Διαγραφή
  14. Συγχαρητήρια για τα βραβεία και σε ευχαριστώ πολύ που σκέφτηκες κι εμένα!
    Περαστικά να είναι όλα..όσο για τις δουλειές, έχουν την τιμητική τους αυτή την εποχή!
    Φιλιά και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι σ΄ευχαριστώ πολύ και οι δουλειές ποτέ δεν τελειώνουν. Οταν δούλευα νομίζω τα προλάβαινα όλα. Τώρα βέβαια έχω και τις βόλτες μου και οι δουλειές μένουν λίγο πίσω.
      φιλάκια

      Διαγραφή
  15. Μαρία μου αυτό που λέει ο αδελφός σου είναι κορυφαίο!!!!
    Καταλαβαινόμαστε....
    Τη "συνταγή" της Μαίρης να την δοκιμάσεις... μου την είχε πει και είναι αποτελεσματική!
    Μόνο που εγώ πρέπει να ..βαφτίζομαι!

    Φιλιά κορίτσι μου καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ Αντιγόνη μου θα βαφτιστώ σήμερα!!!! Το στεφάνι μου σκέφτομαι που τον ενοχλούν οι έντονες μυρωδιές χαχα. Μάλλον προσωρινά θα χωρίσουμε απο κλίνης!!!!
      φιλάκια φιλενάδα

      Διαγραφή
  16. Σκέφτομαι τα βραβεία που ανταλλάσουμε ότι δεν είναι κάτι που κάνει τη διαφορά απο τους άλλους .Πιστεύω ότι και μόνο που συνομιλούμε μεταξύ μας και υπάρχει αυτή η επικοινωνία , αυτό είναι το μεγαλύτερο βραβείο για όλους μας!Οι φωτογραφίες που απεικονίζουν τα βραβεία φέρνουν τη γλυκιά σκέψη ότι κάποιος σε σκέφτεται, σε νοιάζεται ...Δεν μπορείς να φανταστείς τη χαρά που ένιωσα όταν άνοιξα το PC χθές και είδα το βραβείο της DIMI. Εύχομαι να τα χιλιάσεις γιατί πραγματικά το αξίζεις . Οι πόνοι σε μένα άρχισαν απο τη μέρα που βγήκα στη σύνταξη ... Μέση , αυχένας κ.λπ . Δεν το βάζουμε όμως κάτω και συνεχίζουμε .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολυμπία και εγώ αυτά ακριβώς σκέφτομαι. Πόσο καλό μας κάνει αυτή η επικοινωνία, πόσες φιλίες χτίστηκαν απο αυτά τα ανώνυμα σχόλια που σιγά σιγά, εγιναν ονόματα, πρόσωπα αγαπημένα, με ίδια ενδιαφέροντα και την ίδια αγάπη για τους άλλους.
      Ασφαλώς και συνεχίζουμε γιατί έχουμε ακόμα πολλά να πούμε. να προσφέρουμε αλλά και να πάρουμε.
      πολλά φιλιά και καλό μεσημέρι

      Διαγραφή
  17. με τις υγείες σου τα βραβειάκια!

    χαιρομαι που περνάς καλά στη σύνταξη! και εγώ περιμένω αυτήν την ώρα. αργεί αλλά ελπίζω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρια μου εσύ είσαι ακόμα μικρή, έχεις πολύ χρόνο για την σύνταξη. Μήν την σκέπτεσαι γιατί απο ότι διαβάζω γίνεται πολύ μακρινό όνειρο.
      Να ελπίζεις στη ζωή, στην οικογένειά σου και στον γιόκα σου.
      καλό μεσημέρι και πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  18. Mia άπό τα ίδια Μαρία μου...και εγώ ..δουλειές και μια ο Γιάννης δεν μπορεί...κτλπ...
    Ανησυχώ για τα πάντα αυτόν το καιρό...Υπομονή...φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Μία μου, ας μην χάνουμε την υπομονή και την ελπίδα μας.
      φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  19. Σύνταξη μμμμ το αγαπημένο μου θέμα. Βέβαια τα βραβεία ήταν το θέμα αλλά εγώ διάλεξα αυτό που συζητουσατε με τη Ρια μιά που δεν απεχω και πολυ. Δεν αντέχω να περιμένω 4 χρονακια το πολυ και ελεύθερη εργοδότου πιά μετά απο 40 χρονια σκλαβιας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλό μήνα Μαίρη μου, εγώ με 35 χρόνια δουλειάς βγήκα με πλήρη σύνταξη, εσεις έχετε άλλες προυποθέσεις για συνταξιόδότηση??
      Γιατί πολλά χρόνια είναι τα 40, εγώ κόντεψα να λαλήσω , δεν άντεχα άλλο στα 35 χρόνια.
      φιλιά πολλά και τι να πω λίγη υπομονή ακόμα.

      Διαγραφή
    2. Από την Ελλάδα θα την πάρω. Θ'αναγνωρίσω τον εδώ χρόνο και θα υποβάλλω εκεί την αίτηση γιά να την παρακολουθήσω κι όλας εδώ δεν μπορώ με τη γλώσσα να υπερασπιστώ τα δικαιώματά μου. Αλλωστε θα επιστρέψω κι όλας. Με 40 θα βγώ γιατί είναι και η ηλικία στη μέση. Κι εγώ δεν αντέχω άλλο αλλά κάνω υπομονή με το ζόρι λίγο ακόμα. Οπως το λες. Ειμαι στο σταδιο που θα λαλησω. Απο τα 17 και ειμαι 54.... αιώνια σκλαβιά Φιλιά κι από μένα

      Διαγραφή
  20. Γλυκιά μου συνομήλικη σοκακτσού, να χαίρεσαι τα βραβειάκια σου! Μεγάλη μου τιμή που μου τα χαρίζεις κι εμένα ! Θα να αναρτήσω το συντομότερο! 'Αρχισα κι εγώ να πονάω στα χέρια και στα πόδια... δεν βλέπω να μου κάνουν τίποτα τα μπάνια...μάλλον θα δοκιμάσω κι εγώ το δαφνέλαιο της Μαίρης,χαχαχα! Ωραία η σύνταξη, ωραία η εξοχή και οι βόλτες και για μένα, οι δουλιές δεν με πειράζει να μένουν λίγο πίσω...για τα παιδιά μου ανησυχώ κι εγώ που με τόσα πτυχία και μεταπτυχιακά δεν βρίσκουν μια δουλειά να μπορέσουν κι αυτά να σταδιοδρομήσουν και να κάνουν οικογένεια. Πού θα πάει αυτή η κατάσταση ?! Διάβασα ότι θα ξαναπάς στα μωρουλίνια σας. Καλό ταξίδι και δώσε φιλάκια κι από μένα!!!!
    Τα φιλιά μου και καλό σου μήνα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μαριάννα μου καλημέρα και σε ευχαριστώ. Ναι το άλλο Σάββατο φεύγω πάλι να πάω να βοηθήσω και εγώ λίγο.
    Οσο για το δαφνέλαιο εγώ το δοκίμασα σύμφωνα με την συνταγή που μου έδωσε η Μαίρη και όντως με βοήθησε. Χρησιμοποίησέ το και σύ.
    Οσο για τα παιδιά σου κορίτσι μου, εύχομαι το καλύτερο, όπως το εύχομαι και το παρακαλάω για όλα τα παιδιά που βλέπω να ταλαιπωρούνται στην αναζήτηση δουλειάς.
    Δεν ξέρω πια αν μπορώ να πω ΄να κάνουν υπομονή ή να πω να θυμώσουν να φωνάξουν, να αγανακτήσουν.
    καλημέρα και πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πάντα διακρίσεις και αγάπη να παίρνεις γλυκιά μου..σοκακτσου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Στο κλαμπ των ήντα και εσύ Μαρακι μου;;; εγω όμως εγω ξεφυγγγγγ που λενε...τα χερακια και τα ποδαράκια... το παιρνουμε αποφαση οτι θα πονανε λίγο αλλα δεν θα τους δίνουμε πολύ σημασία..κανενα παυσίπονο αν δεν παλευονται...και τέρμα...αυτό που λέει ο αδελφος σου..ειναι η αληθεια...χι..χι..τα βραβεία σου να τα εκατοστήσεις...και αυτός ειναι ενας τρόπος να γνωριζόμαστε καλύτερα εδω μεσα...χαιρομαι που αυτό γίνεται... .... την συνταγή της Μαιρης του δαφνολαδου θα την δοκιμασω και εγώ..φιλακια πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nα την δοκιμάσεις Ρούλα μου, εγώ σταμάτησα τα φάρμακα (γιατί μου ανέβαζαν και την πίεση) και χρησιμοποιώ το δαφνέλαιο. Θαυματουργό.
      Είμαι πολύ χαρούμενη που γνώρισα μέσα απο δω τόσο ζεστούς και φιλικούς ανθρώπους. Μακάρι να μπορούσαμε να βρεθούμε και απο κοντά σαν παλιές καλές φιλενάδες και να πίναμε τα καφεδάκια μας.
      πολλά φιλιά και σε σένα φιλενάδα μου

      Διαγραφή
  24. Καλημερα και καλώς σε βρισκω σοκατζου!!Να τα χαιρεσαι τα βραβεια σου και ευχομαι περαστικά με τα πονάκια!!Καθε τετοια περιοδο με ξεσηκωματα, τιναγματα και βαριες δουλειες με πιανουν και μενα..Κορυφαια η ατακα του αδερφου σου, χαχα
    Καλό και ξεκούραστο Σαβ/κο να εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως ήρθες Πετρούλα μου, τα πονάκια μου πέρασαν ήδη. Τώρα ξανά με τα επόμενα ξεσηκώματα θα με πιάσουν πάλι.
      Ερχομαι να σε συναντήσω.
      πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  25. Καλησπέρα και καλό μήνα!Μόλις διάβασα τις τελευταίες αναρτήσεις σου και πήρα τόση χαρά για τα μωράκια!Να σας ζήσουν τα εγγονάκια σας και πάντα γερά και ευτυχισμένα να είναι!!!Συγχαρητήρια και για τα βραβεία σου, πάντα τέτοια εύχομαι!Η ατάκα του αδελφού σου απίθανη!Εύχομαι ακόμα όλα τα μικροπροβλήματα στα οποία αναφέρεσαι να είναι περαστικά!Λυπάμαι για την απουσία μου τον τελευταίο καιρό μα τρέχω και δεν φτάνω!Χαίρομαι που έλαβες το δωράκι και που σου άρεσε!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σπυριδούλα μου σ΄ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου κορίτσι μου. Να είσαι και σύ καλά να δημιουργείς και να μας εντυπωσιάζεις.
      φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  26. Όμορφο το blog σου και γι'αυτό και έρχονται και τα βραβεία. Όσο για τα προβλήματα υγείας ευχομαι όλα να είναι περαστικά. Καλώς σε βρίσκω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλως ήρθες κορίτσι μου, ευχαριστώ για τις ευχές. Ηρθα και σε βρήκα και ευχαριστήθηκα πολύ την επίσκεψη μου.
      φιλιά και θα τα λέμε

      Διαγραφή
  27. Κ Α Λ Η Μ Ε Ρ Α και εύχομαι όλα να είναι μία χαρά μέσα από τη ψυχή μου Φιλάκια πολλά 2ble γιαγιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφη μου γειά σου, όλα είναι μια χαρά σ ευχαριστώ πολύ. Το Σάββατο πάω να δω τα μωράκια μας.
      σε φιλώ πολύ

      Διαγραφή
  28. Καλησπέρα Maria, είσαι καλύτερα; Πάντα βραβεία και αναγνώσεις! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή