Τρίτη 12 Ιουνίου 2012

επιστροφή!!!!!!!

Γύρισα την Κυριακή ξημερώματα σπίτι μου, μετά από είκοσι μέρες απουσίας..
Με περιμένει ο πλυντήριος με ανοιχτές αγκάλες και ο σίδερος καίγεται για μένα.
Τα συρτάρια του άντρα μου κοντεύουν να αδειάσουν. Ευτυχώς δεν παραπονιέται, λίγο ψιλογκρινιάζει που μένει μόνος του αλλά αποζημιώνεται με τις κοντινές μας εκδρομές και τις ολιγοήμερες αποδράσεις στα πέριξ (Χαλκιδική συνήθως).
Σήμερα άρχισα λίγο να βολτάρω στα μπογκοσπιτάκια σας αν και μου έχουν μείνει ακόμα πολλές δουλειές εσωτερικές και εξωτερικές και ο χρόνος λίγος για να τα προλάβω όλα.
Έχουμε και τις φορολογικές δηλώσεις, είχα αγχωθεί λίγο αλλά σήμερα έμαθα  για παράταση λίγων εβδομάδων.
Δεν θα έχανα βέβαια και τα μπάνια μου στη θάλασσα, ξέκλεψα δυο ωρίτσες χτες και σήμερα και τις έκανα τις βουτιές μου.
Δεν ξέρω αν μάθατε για το debate που έγινε χτες στην Αγγλία για την επιστροφή των Μαρμάρων του Παρθενώνα.
Υπερίσχυσε και με διαφορά η ομάδα που υποστηρίζει  την επιστροφή των μαρμάρων.
Μίλησαν με πολύ ζεστά λόγια και τόνισαν ότι το Ελληνικό χρέος είναι μηδαμινό, μπροστά στο χρέος της Ευρώπης απέναντι στον Ελληνικό πολιτισμό. Τόνισαν τη σημασία να ενωθούν τα κομμάτια του μνημείου στη πατρίδα τους και  τον   συμβολισμό του  για την ανθρωπότητα.
Ελπίζω να το δείξει η κρατική Ελληνική τηλεόραση που μας βομβαρδίζει με τις ίδιες σαχλαμάρες που μας δείχνουν τα ιδιωτικά κανάλια.
Θα παιχτεί το βίντεο του debate αύριο το απόγευμα στην αίθουσα προβολών του μουσείου της Ακρόπολης.

έχουμε πολλά να πούμε, έχουμε και τις εκλογές, τι άγχος και αυτό. Παλιά πήγαινα να ψηφίσω και το χαιρόμουνα, τώρα σαν να με σέρνουν στη κρεμάλα.
Και σεις το ίδιο  ??????    

29 σχόλια:

  1. Καλώς μας ήρθες Μαρία μας. Τρεις άντρες άφησες πίσω σου ( τον πλυντήριο, τον σίδερο και τον σύζυγο),τι περίμενες να βρεις επιστρέφοντας;
    Όσο για τα μάρμαρα, ότι φεύγει από την Ελλάδα, δεν επιστρέφει.Το θέμα των εκλογών το αφήνω,πονάει.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γιατί βρε Σωσώ μου? και εγώ αρχαία είμαι έφυγα απο την Ελλάδα αλλά επέστρεψα. Μπορεί να γίνει το θαύμα και για τα άλλα αρχαία μας.
      οι εκλογές και πονάνε και τΣΥΡΊΖΟΥΝ.
      σε φιλώ

      Διαγραφή
  2. Kαλώς την ,καλώς ήρθες,στην Ελληνική πραγματικότητα είναι θεμα χρόνου να προσαρμοστεις, οσο για τις εκλογες πόνος, πίκρα και κυρίως αβεβαιότητα!
    Φιλιά τα λέμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τάνια μου, σήμερα είδα τα πολύ ωραία θέματα σου, αλλά αυριο θα τα μελετήσω. οσο για τις εκλογές.....συμφωνώ, μεγάλη πίκρα.
      καλό βράδυ

      Διαγραφή
  3. καλώς ήρθες! χαίρομαι που υπάρχουν φιλέλληνες ακόμα!!ήρθες την κατάλληλη στιγμή,πάνω στις ζεστες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σε βρήκα αρχηγέ πολυτάλαντης οικογένειας.
      και βέβαια υπάρχουν φιλέλληνες, αξίζουμε και αγάπης και σεβασμού. Μην κοιτάς πως μας καταντήσανε αλλά πάλι με χρόνια και καιρούς ε????????? θα σηκωθούμε ορθιοι ξανά.
      καλό βράδυ φιλιάαααα

      Διαγραφή
  4. Πόσο μ' αρέσει η ευσυνειδησία σου Μαρία μου. Σε καμαρώνω γιατί είσαι άνθρωπος που έχτισε τη ζωή του και τη χτίζει κάθε μέρα. Και ξεκίνησες με τα θεμέλια κι όχι από τη σοφίτα γι' αυτό έχει τώρα θέα ο νους σου και μεγαλείο η καρδιά σου. Πολύ πολύ σε εκτιμώ!

    Δε θα τραβηχτώ για να ψηφίσω αυτή τη φορά...σιωπή και ήττα...αυτό μόνο.
    Υγ. Πέρνα αύριο μετά το μπανάκι για καφεδάκο έχω και εργόχερο να κάνουμε! Πολλά κιλά βύσινα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμαν φιλενάδα, μεροληπτείς και δεν το θέλω.
      εγώ σας καμαρώνω όχι εσυ εμένα.
      φιλιά πολλά
      υγ. Αυριο δεν νομίζω να προλάβω να πάω στη θάλασσα, έχω ένα πολύ δυσάρεστο καθήκον αύριο στις 11 το πρωί.
      περιμένουν τα βύσινα μια ΄μέρα ακόμα??

      Διαγραφή
    2. Περιμένουν Μαρία μου.
      Πάρε με όποτε μπορείς! Ο μικρός έσπασε το κινητό μου και δεν έχω τον αριθμό σου! Κλαψ!
      Καλημερούδια!

      Διαγραφή
    3. Μολις γύρισα, θα σε πάρω το απόγευμα, φοβάμαι αν σε πάρω τώρα οτι θα ξυπνήσω τον τιτίτα.

      Διαγραφή
  5. Καλώς όρισες! Αφού πας και για μπανάκι μια χαρά!
    Με τις εκλογές..τα ίδια..Μόνο που ξέρεις κάτι; Νομίζω είναι πρώτη φορά που συζητάω ανοιχτά τι ψηφίζω χωρίς να ψιλοντρέπομαι! Αλλάζουν τα πράγματα..ας ελπίσουμε για το καλύτερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βέρα μου, και συ φαντάζομαι να πάτε στο εξοχικό σας και να αρχίσετε μπανάκια με την Αθηνούλα.
      Οσο για τις εκλογές δυστυχως΄εγώ θα ψηφίσω κάτι που δεν θέλω αλλά νομίζω ότι πρέπει.
      σε φιλώ

      Διαγραφή
  6. Καλως την ...δεν καθόσουν εκεί ...τι ήθελες και γύρισες...για να ψυχοπλακωθείς????
    Άσε τον άντρα να γκρινιάζει...χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και να μην ψήφιζα εεεεεεεεεεεεεε
      να σας άφηνα να κάνετε το μαγαζί american bar.

      Διαγραφή
  7. Καλώς την!!!!
    Ξέρω πολύ καλά τι εννοείς... γιατί με την επιστροφή μου οι δουλειές με πλάκωσαν και εμένα. Καλά κάνεις που κλέβεις ώρα για τον εαυτό σου, ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΟΛΕΣ, γιατί είναι απαραίτητο για την ψυχολογική μας υγεία που επηρεάζεται από τις αλλαγές των ορμονων!

    Καλή επιτυχία την Κυριακή!!! Φιλιά από ένα δροσερό Τορόντο, επιτέλους, γιατί είχαμε καταψηθεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευη, αχ με καταλαβαίνεις, καλές οι διακοπές αλλά μετά πλακώνουν οι δουλειές μαζεμένες.
      καλή επιτυχία Εύη μου, ευχαριστούμε για τις ευχές σου, μας χρειάζονται την Κυριακή. Γιά να δούμε τι μας περιμένει.
      σε φιλώ πολύ απο την πολύ ζεστη Θεσσαλονίκη

      Διαγραφή
  8. Καλώς όρισες σουρτούκα μου!!!!Και μη μου αγχώνεσαι με τις δουλειές!!Δεν θέλω τέτοια!!!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Χρυσάνθη μου, σιγά σιγά θα γίνουν όλα.
      Θέλω να κάνω και κανένα σεντονάκι σαν τα δικά σου και ψάχνω δασκάλα. Είμαστε μακριά αλλοιώς θα ερχόμουνα για μαθημα.
      φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  9. Γύρισες, σοκακτσού; Άντε, νισάφι πια!!!!!!!
    Όλα τα προλαβαίνεις όμως, ΚΑΙ σίδερο ΚΑΙ πλυντήρια KAI τις βουτιές σου! Όσο για τα μάρμαρα, πολλά ακούμε κατά καιρούς, πράξεις δε βλέπουμε. Ασφαλώς και υπάρχουν κι' αυτές οι φωνές, το θέμα είναι ποιος τις ακούει!!!! Για τις εκλογές, δε μιλάω, όντως το θέμα τσιτΣΥΡΙΖΕΙ!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλία μου καλημέρα, το μόνο που προλαβαίνω μετά βεβαιότητας είναι η καθημερινή μου βουτιά.
      Οσο για τα μάρμαρα συμφωνώ, κουβέντα να γίνεται.
      οι εκλογές τσιτΣΥΡΙΖουν και καίνε.
      πολλά φιλιά και σε σένα

      Διαγραφή
  10. Καλώς γύρισες σοκατσού!!!Αντε δουλειά τώρα..χεχε.πάρε κρυφά μερικές καθαρίστριες-))Τα μάρμαρα..χμ χμ...δε πιστεύω τπτ πια.Οτι δείχνει η τηλεόραση,τα μισά είναι αλήθεια,οπότε αναμένουμε
    πολλά φιλιά
    που πας στη Χαλκιδική??????????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γεια σου Χρυσούλα μου,
      Τις βουτιές μου τις κάνω στην Περαία, τα τελευταία χρόνια η θάλασσα είναι πολύ καθαρή κοντεύει να φτάσει την Χαλκιδική. Μπλε σημαίες έχουμε και μείς πάντως.
      σε φιλώ

      Διαγραφή
  11. Καλώς ήρθες πίσω Μαρία!!!Ελπίζω να τελείωσεις γρήγορα τις δουλειές σου και να ετοιμαστείς για θάλασσα και βουτιές!!!Δεν το γνώριζα για το debate σχετικά με τα μάρμαρα!Μένει να δούμε αν θα ξαναγυρίσουν...!Όσο για τις εκλογές...το περιέγραψες ιδανικά!!!Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γεια σου Γιώτα μου, τέλειωσα τις πολλές δουλειές αλλά δουλειές υπάρχουν πάντα.
      Θα σου στείλω email εντός των ημερών.
      σε φιλώ

      Διαγραφή
  12. Καλώς όρισες!!!Καλό κουράγιο με τις δουλειές αλλά κυρίως με τις εκλογές!!!Πολλά φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχεις δικιο Σπυριδούλα μου τα κουράγια για μετά τις εκλογές.
      σε φιλώ πολύ

      Διαγραφή
  13. Κι εμείς το ίδιο! :))
    Αισιόδοξο το μήνυμα που έρχεται από την Εσπερία για τα μάρμαρα, ας ελπίσουμε να γίνει κάποτε επιτέλους κάτι. Θα έπρεπε να το φωνάζουμε συνεχώς, είναι δικά μας, τα θέλουμε πίσω, τι πιο λογικό; Αντί αυτού, φωνάζουν εκείνοι για λογαριασμό μας, αναγνωρίζοντας εκείνοι την αξία που δεν αναγνωρίζουμε εμείς από μόνοι μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλώς όρισες σου είπα;
    Δεν σου είπα!
    Καλώς όρισες!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν ελπίζω οτι θα γίνει κάτι με τα μάρμαρα. αν τ α επιστρέψουν θα κλείσει το Βρετανικό Μουσείο.
      φιλιά

      Διαγραφή