Πέμπτη 22 Μαρτίου 2012

οι κυρίες της αυλής

ωραία μέρα σήμερα, όλο το πρωινό έφτιαχνα τις γλάστρες μου με συντροφιά
αυτή είναι η Ιρμα
και αυτή τη Κρίστη,
τα αγαπημένα μου κυκλάμινα
ωραία τα λουλούδια και οι αυλές μας, αλλά αυτά χρειάζονται όταν έχεις τα παιδιά μικρά, να χαίρονται και να τα χαίρεσαι. Έγώ όταν είχα τον γιο μου μικρό έμενα σε διαμέρισμα. Γιά να κάνει ποδήλατο και να παίξει στην ύπαιθρο ξενιτεύομαστε. Αφήστε τα παιδιά σας να παιξουνε με χώματα, να λερωθούνε στις λάσπες,να φυτέψουνε λουλούδια, να γνωριστούνε, να αγαπήσουνε και να φιληθούνε με τα ζώα. καλημέρα και φιλιά

9 σχόλια:

  1. Τι ωραία που τα λες... ακριβώς αυτό συζητούσαμε χθες με τον άντρα μου!! Τα παιδιά μας είναι μικρά και θέλουμε να νιώθουν ελεύθερα στη φύση...
    Πάντως η αυλή σας φαίνεται να είναι όνειρο και οι κυρίες της... κούκλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λίτσα μου, βγάλτε τα παιδιά σας λοιπόν έξω απο τα διαμερίσματα, ΄καντε μικρές εκδρομές τα σαβατοκύριακα στο βουνό ή στη θάλασσα και άφήστε τα να εξερευνήσουν και να αγαπήσουν τη φύση. Με φαγητό απο το σπίτι, παρείτσα τα παιδιά σας, κάντε πικνικ στην εξοχή. ετοιμάσου έρχεται σαββατοκύριακο και είναι άνοιξη..
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι χώμα έχουμε φάει κι εμείς..έλεγα χθες μια ιστορία με τον αδερφό μου. Του έφτιαχνα μπιφτεκάκια από άμμο και τον τάϊζα μετά..φαντάσου! Δίκιο που έχεις, όσο μπορούμε εκδρομούλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα, εγώ εχω μεγαλύτερο αδελφο, που ποιός ξέρει τι τάιζε εμένα. πάντως εμένα το καλύτερο μου ήταν να σκαρφαλώνω στα δέντρα.
      φιλιά

      Διαγραφή
  4. υπέροχες εικόνες, υπέροχα λουλουδάκια με τέλεια παρεούλα!!!Κούκλες οι σκυλίτσες σου! Σε ευχαριστώ για το σχόλιο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Μαρία μου! Τα σκυλάκια σου είναι κουκλιά! Σήμερα κι εμείς φυτέματα έχουμε!
    Σε φιλώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολυ ωραια αυλη...μου αρεσουν πολυ τα δεντρα στο βαθος...το καλοκαιρι θα ειναι τελεια!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα σας περιμένω όλες για δροσερά καλοκαιρινά βραδάκια.

      Διαγραφή
  7. Tην καλύτερη παρείτσα είχες! Και πολύ όμορφη αυλή! Εννοείται πως πρέπει να τα αφήνουμε τα παιδιά να λερώνονται και να "ξεσαλώνουν" κάποιες φορές! Στα δικά μου τους αρέσει πολύ να τα πηγαίνω στην άμμο και να κάθονται κάτω με τα κουβαδάκια τους και να γίνονται άπρα από το χώμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή